خرید مستقیم از تولید کننده لایی سوزنی

لایی سوزنی یا نمد پارچه ای از دسته منسوجات بی بافت است که کاربردهای زیادی دارد و تقاضای بالایی برای خرید آن در بازار مشاهده می شود. برای تولید لایی سوزنی از الیافی مانند پلی استر ، پلی پروپیلن و یا پشم استفاده می شود.
تولید کننده لایی سوزنی مستقل از نوع الیافی که به کار می برد، می تواند لایی را در ضخامت ها و وزن های مختلفی تولید نماید. در بین انواع لایی های سوزنی، وزن های 200 و 250 گرمی بیشترین کاربرد را دارند.

برخی از تولید کنندگان برای تولید لایی سوزنی از الیاف بازیافتی استفاده می کنند که باعث می شود محصول نهایی با وجود قیمت ارزان تر، کیفیت پایینی داشته باشد.
لایی های سوزنی تولید شده با الیاف نو، رنگ های بهتر و شفاف تری دارند.

نحوه تولید لایی سوزنی

تولید کننده لایی سوزنی

همانطور که می دانید لایی سوزنی از دسته پارچه های نبافته است و تولید کننده لایی سوزنی برای تولید آن از هیچ نوع نخ یا روش بافندگی استفاده نمی کند. این پارچه از ترکیب و فشرده سازی الیاف با استفاده از تثبیت مکانیکی و روش سوزن زنی تولید می شود. در روش سوزن دوزی، سوزن های قلاب داری به لایه های الیاف وارد و خارج می‌ شوند تا این الیاف در هم تنیده و تبدیل به پارچه شوند. به خاطر استفاده از این روش است که به این نوع پارچه لایی سوزنی می گویند.

کاربردهای لایی سوزنی

کاربرد لایی سوزنی

لایی سوزنی به دلیل ویژگی‌ های کاربردی فراوان، مصارف زیادی دارد و تقاضای بالایی برای خرید آن در بازار هست.

یکی از کاربردهای اصلی لایی سوزنی عروسک سازی هست. این دسته از لایی ها با نام نمد و پارچه نمدی هم شناخته می شوند. رنگبندی متنوع از ویژگی های این نوع لایی های سوزنی به شمار می رود.
در بخش صنعت هم لایی سوزنی بیشتر از همه در صنعت خودروسازی برای قسمت های داخلی خودرو و کفپوش و عایق استفاده می شود. همچنین از لایی سوزنی در صنعت فیلتر سازی هم استفاده می شود.

کاربردهای دیگر لایی سوزنی در صنعت چرم سازی و پوشاک است. در صنعت پوشاک برای آستری بعضی از لباس ها از لایی سوزنی استفاده می شود. برای انتخاب لایی مناسب در خیاطی و تولید پوشاک باید به انعطاف پذیری و چسب لایی، نوع  و ضخامت پارچه و در نهایت مدل لباس توجه شود. در حال حاضر لایی سوزنی سیلیکون دار به دلیل کیفیت مناسب خود، انتخاب اول در این زمینه است.

خرید لایی سوزنی

خرید لایی سوزنی

در حال حاضر به دلیل درخواست بالا برای خرید این پارچه، کارخانه های زیادی به تولید لایی سوزنی مشغول هستند. خوشبختانه، تولید کننده های لایی سوزنی ایرانی، محصول با قیمت مناسب و کیفی را در مقایسه با رقبای خارجی تولید می کنند.

اگر قصد خرید عمده انواع لایی سوزنی یا نمد صنعتی را دارید، ما را امتحان کنید. شرکت ما تولید کننده لایی سوزنی و نمد صنعتی و رنگی در مدل های مختلف و با بهترین کیفیت هست تا پاسخگوی سلیقه های مختلف و نیازهای بازار باشد.

با خرید عمده و مستقیم از کارخانه ما و با حذف واسطه ها پارچه مورد نظرتان را با قیمت مناسبتری تهیه و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. شما می‌ توانید محصول مورد نظر خود را اعلام نمایید و به آسانی و بدون دغدغه آن را در کارگاه یا فروشگاه خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما