نمایندگی فروش کارخانه تولید پارچه کتان پرده ای عرض 3 متر

پارچه کتان پرده ای یکی از پارچه هایی است که در تولید پرده استفاده می‌شود و انتخاب بهترین نوع آن به جنس، سلیقه و کاربردشان بستگی دارد.
از دغدغه‌ های بسیار اساسی خانم‌ های خانه‌ دار که به شیک بودن منزل خود بسیار اهمیت می‌دهند، انتخاب نوع پارچه برای پرده‌ ها است.
از آنجایی‌ که پارچه‌ های مختلفی برای پرده استفاده می شود، ما در این پست از مجموعه فابریک هوم که تنها فروشنده مستقیم انواع پارچه به‌ صورت کاملا عمده در ایران است، قصد داریم شما را با پارچه کتان پرده ای و روش خرید آن آشنا کنیم.

مزایای استفاده از پارچه کتان پرده ای چیست؟

پارچه کتان پرده ای
پرده های کتان

پارچه کتان به دلیل سبکی و بافت نرمی که دارد همیشه جزو محبوب‌ ترین پارچه های تولیدی شده برای پرده ها به‌حساب می‌آمده است.
پارچه کتان حس طراوت، تمیزی و البته روشنایی را در خانه‌ها ایجاد می‌کند.
اگر قصد تولید پرده با پارچه کتانی را دارید و هنوز مطمئن نیستید که چرا این نوع از پارچه برای پرده مناسب است، حتما ادامه مطلب را بخوانید تا با پنج مزیت پارچه کتان پرده‌ای آشنا شوید.

1- پارچه کتان پرده ای خنثی هستند!

از پارچه کتان عرض 3 متر به دلیل رنگ‌ های خنثی و آرام‌ بخشی که دارد در جاهای مختلفی – از اتاق‌خواب‌ ها تا سالن غذاخوری – استفاده می‌ شود.

تقاضا برای پارچه کرپ مازراتی مشکی با ارزش و هزینه ساخت آن برخی کارخانه ها را بر آن داشته تا پارچه ها و الیاف یا جزئیات واقعی آن را برای سود بیشتر برچسب گذاری کنند.
این نوع پارچه با رنگ‌ های سفید یا کرم می‌تواند حس خنثایی را به منازل ببخشند و رنگ‌ های روشنش نیز با لطافت چشمگیری که دارند به زیبایی خانه‌ها می‌ افزایند.

2- برخلاف پارچه‌ های دیگر، در محیط‌ های مرطوب کاربرد دارند

برخلاف پرده های مخملی سنگین و ابریشمی ظریف، پرده کتان می‌تواند در مناطق مرطوبی بسیار کاربردی باشد چرا که به‌هیچ‌وجه رطوبت را به خود جذب نمی‌کند.
همچنین پارچه کتان به طور طبیعی خواص ضد میکروبی و ضد کپکی دارد که برای منازل مسکونی یک گزینه ایده‌ آل خواهند بود.

3- در برابر گرما مقاوم هستند

این نوع پارچه، برخلاف پارچه‌هایی که گرما را جذب می‌کنند یا به‌راحتی در اثر نور خورشید آسیب می‌بینند، ماندگاری بالایی دارند و باگذشت زمان هرگز از بین یا کیفیت خود را از دست نخواهند داد.
همچنین، پارچه های کتان باگذشت زمان نرم‌تر نیز می‌شوند.

4- برای اتاق کودک، مهدکودک و حتی آشپزخانه و حمام مناسب هستند

به دلیل نوع و خاصیت طبیعی پارچه کتان، پرده کتان درعین‌حال که بسیار ظریف و شکیل است، بهترین گزینه برای پوشش پنجره‌های اتاق کودکان.
قابل ذکر است که کتان پرز نمی‌دهد، به‌راحتی چروک نمی‌شود و رطوبت را به خود جذب نمی‌کند و در برابر گرمای شدید نیز مقاوم است.
همه این ویژگی‌ها سبب شده از این نوع پارچه در حمام‌های پنجره‌ دار، آشپزخانه و مهدکودک‌ ها و مدارس نیز استفاده شود.

5- در ابعاد، رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی وجود دارند

پارچه های کتان نه‌تنها در اشکال و طرح‌های مختلفی به فروش می‌رسند، بلکه تنوع رنگ آنها باعث شده تا طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان خرید پارچه کتان پرده‌ای را به پارچه های دیگر ترجیح بدهند.

پارچه قلمکار جعفری را می توانید به صورت مستقیم و با کیفیت بالا به قیمت کارخانه خریداری کنید و نماینده فروش مستقیم پارچه فاستونی مقدم را بیابید.
در مجموعه فابریک هوم شما به‌عنوان تولیدکننده پرده خیلی راحت می‌توانید پارچه کتان عرض 3 متر را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید.

خرید پارچه کتان پرده ای با عرض 3 متر فقط در فابریک هوم

خرید پارچه کتان پرده ای با عرض 3 متر

پارچه پرده ای از نوع کتان عمدتا با عرض 120 سانتی‌متری و 3 متری در بازار یافت می‌شوند که برای پوشش پنجره‌های کوتاه و بلند و حتی درهای پنجره‌دار بسیار مناسب هستند.
در مجموعه فابریک هوم، پارچه کتان پرده‌ای 3 متر و 120 سانتی‌متری را می‌توانید به صورت عمده برای تولیدات خود سفارش دهید.
ما با بهترین و ارزنده‌ ترین کارخانجات تولید پارچه پرده ای کتان عرض 3 متر همکاری داریم که می‌تواند بر کاهش قیمت نهایی آن تاثیر بگذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما