کارخانه تولید پارچه کتان پرده ای اسلپ و شاین عرض ۳ متر

پارچه کتان پرده ای از مهم ترین اجزاء دکوراسیون یک خانه، پرده ها هستند، که از میان انواع مختلف آن، پارچه کتان پرده ای طرفداران بسیار زیادی دارد. از آنجا که پرده از نکات زیباسازی منزل است، باید رنگ و نقش متناسب و سازگار با دیگر اجزای اتاق و خانه را انتخاب کنیم. همچنین که جنس پارچه پیراهنی هم باید متناسب با خانه و موقعیت آن باشد. پارچه ویسکوز لاکرا پرده ای کیفیت ها و قیمت های متفاوتی دارد که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. پرده های کتان مانع نفوذ نور به داخل خانه می شوند.

رنگ بندی پارچه کتان پرده ای

پرده های کتان از نظر طرح و رنگ انواع مختلفی دارند و هر کسی می تواند مطابق سلیقه خود و متناسب با رنگ های دکوراسیون خانه اش، پرده مناسب خود را انتخاب کند. تنوع رنگ پارچه های کتان مناسب پرده در همه جا بسیار زیاد است و از هر طریق و از هر کجا می توانید گزینه مورد نظر خود را بیابید.

کتان پرده ای اسلپکتان پرده ای اسلپ

کتان اسلپ در واقع نوعی پارچه کتان پنبه ای است. خصوصیات بارز این محصول نرمی و خنکی، گوله نشدن و کشسان بودن آن هستند. کتان پرده ای اسلپ هوا را راحت تر از خودش عبور می دهد.

 

کتان پرده ای شاین

کتان پرده ای شاین

کتان شاین از الیاف مصنوعی تولید می شود و ظرافت بیشتری نسبت به پارچه های دیگر دارد. همچنین که این پارچه ها بسیار نازک و لطیف هستند. درخشندگی کتان پرده ای شاین با هیچ نمونه دیگری قابل قیاس نیست. همین هم باعث شده تا این پارچه ها برای دکوراسیون منزل و جلوه دادن به اتاق ها بسیار استفاده شوند. البته باید این نکته هم در اینجا ذکر شود، که پارچه کتان شاین، بسیار چروک پذیر است.

قیمت پارچه کتان پرده ای

قیمت پارچه برزنتی معمولا با توجه به جنس و کیفیت آن تغییر می کند، اما به طور کلی نوع کتان نسبت به انواع دیگر قیمت به صرفه تری دارد.

ارسال نمونه پارچه

از آنجا که نمی شود رنگ و کیفیت پارچه هندی را از روی عکس تشخیص داد، بهترین کار برای اطمینان بیشتر، درخواست دریافت نمونه است. برای این کار کافی ست تا با کارشناسان شرکت تماس بگیرید و مدل و رنگ های مورد نظر خود را اعلام کنید، تا نمونه ها برای شما ارسال شوند. این کار همچنین موجب می شود که ثبت سفارش شما هم ساده تر و مشخص تر باشد.

خرید کتان عرض ۳ متر مخصوص پرده

برای خرید پارچه نخی دخترانه بهتر است با نمایندگی های فروش رسمی تماس بگیرید. این شرکت ها با استفاده از کارشناسان فروش و مشاوران مجرب، به شما بهترین انتخاب ها را پیشنهاد خواهند داد. همچنین که به علت پشتیبانی مناسب و حرفه ای این شرکت ها، می توانید انتظار کتان پرده ای اسلپ یا کتان پرده ای شاین باکیفیت را داشته باشید، که شما را تا رسیدن به محصول مورد نظرتان همراهی کنند. برای شروع و کسب اطلاعات بیشتر درباره کتان عرض ۳ متر، کافی ست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت از تنوع رنگی و قیمت های فوق العاده پارچه های ما آگاه شوید و سفارش خود را با اطمینان کامل ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما