پارچه پولیش ببعی/فروش پارچه پولیش ببعی با بهترین کیفیت از درب کارخانه تهران

پارچه پولیش ببعی بره ای متشکل از لیف های نرم، با لطافت بالا، دارای جلوه ای زیبا و چشم نواز است و در انواع و اقسام رنگ ها و همچنین در قالب های ساده و دارای طرح قابل عرضه در فروشگاه هاست.

از اولین روزهای کشت پنبه و تولید پارچه نخی، الیاف مصنوعی پتو به دلیل خنکی و سبکی استثنایی آن مورد توجه بوده است.
در اغلب این رده از منسوجات وجود خزهایی بلند هم دیده می شود که بر کارکرد آن در تزئینات و طراحی البسه بالاخص برای بانوان و کارهایی که توسط هنرمندان ارائه می شود، بیش از پیش افزوده است.

مشخصات پارچه پولیش ببعی

مشخصات پارچه پولیش ببعی

ترکیب چندین رنگ در بافت پارچه و یا حضور رگه هایی که در نهایت ظرافت در ساختار پاره ای از پارچه های پولیش بره ای به کار رفته است.
تضادی را با رنگ پس زمینه خود به تصویر می کشد که می تواند طراحی خلاقانه پوشاک و البسه را منجر گردد.
پلی استرها زیرمجموعه هایی از الیاف مصنوعی اند که اغلب و البته در دنیای مدرن از آن ها، پارچه پولیش بره ای که دارای ظاهری شبه مخملین است، تولید شده است.
الیاف پلی استری در واقع پلیمرهایی هستند با خصیصه هایی از قبیل موارد اشاره شده در ذیل که پولیش بره ای شکل یافته از آن را تبدیل به ساختاری انسجام یافته، متراکم، ماندگار و در نهایت به پارچه ای از نوع مرغوب و پرمخاطب مبدل ساخته است:

  •  نمدی نشدن ساختار بافته
  •  چین و شکن نیافتن پارچه
  •  مقاومت زیاد نسبی در مقابل پارگی و سایش

پولیش بره ای پارچه ای پشم دار است و به سبب شباهتی که در نما و ظاهر با پشم واقعی گرفته شده از گوسفندان دارد، در ساخت عروسک های پولیشی شامل انواع اشکال و حیوانات می تواند مورد توجه بسیاری از سازندگان در صنعت تولید اسباب بازی قرار گیرد.
پارچه پولیش ببعی پر دوام است و از ثبات رنگی نسبی خوبی نیز برخوردار است.
بیش از نیمی از پشم هایی که در سراسر جهان تولید می شوند، یعنی به طور تقریبی 60% از آن ها، در تولید جامه ها و البسه مصرف می گردد.
پشم در حیوانات به واسطه فولیکول های کوچک و ریزی که در لایه زیرین پوست قرار گرفته اند، تولید می شود.
لازم به ذکر است که لیف های پرزین پولیش بره ای با میزان ضخامت های مختلفی موجود است.
بنابراین از پارچه هایی که در تهیه و تولید البسه ای که پاییزه اند و یا در فصول سرد به بازار عرضه گشته و در اختیار مردم قرار می گیرند، می توان به پولیش ببعی (بره ای) اشاره داشت.
پارچه ای دارای خز یا کرک که وجود طول عمر بالای بافته یا پارچه و متراکم بودنش ویژگی های ممتازی است که استعمال آن را به خوبی در لباس های زمستانی توجیه می کند.

انواع کاربردهای پارچه پولیش ببعی

انواع کاربردهای پارچه پولیش ببعی

پالتو، کت ها، اورکت، کاپشن ها، هودی و در مجموع لباس هایی از این نمونه را می توان با استفاده از پارچه پولیش بره ای یا ببعی تولید نمود.
می توان از پولیش عروسک سازی برای ساختن و دوختن انواع عروسک نیز استفاده کرد.
محصول پشم، طیف وسیعی را به لحاظ مصرف هم شامل می شود.
فرآورده پشم تحت اثر عواملی همچون رنگ الیاف، میزان درخشش و جلوه گری ظاهری، ظریف بودن ساختار، درازا و طول لیف های پشمین، خاصیت کشسانی موجود در آن، درجات استحکام، انسجام و مجعد بودنش می تواند دستخوش تغییراتی در حیطه مصرف و تولید شدن به کالا گردد.
پشم محصولی است مرتجع که قادر است حتی با اعمال نیروی کششی هنوز ساختار اولیه اش را حفظ نماید و از حالت معمول خود تا سی درصد بیشتر کش یابد.
میزان الاستیسیته بودن پشم آن را در صنعت نساجی و تهیه البسه به نحو قابل ملاحظه ای مطرح کرده است.
کیفیت و مرغوبیت لیف های پشمی تحت تاثیر شرایطی هم که حیوان در آن زیست کرده هست.
همچون آب و هوا یا اقلیم آن (میزان رطوبت محیط، بارندگی، دمای هوا و …)، کیفیت علوفه ای که به منظور استفاده دام ها تامین می گردد و در نهایت خصوصیات ژنتیکی آن ها.
آن چه که بر ارزشمندی الیاف پشمی می افزاید، وجود عواملی نظیر رنگ آمیزی اش و همچنین اصلاحی است که در مواد متشکله آن صورت می گیرد.
به عنوان نمونه لیف های پشمی حاصل شده ای که از درجه لطافت کمتری برخوردارند، در تهیه فروش یا قالین ها که از زیراندازها محسوب می شوند، بکار می روند.
قالین یک لغت ترکی است و واژه قالی خود از آن برگرفته شده است.
در حال حاضر و در حالت معمول بهترین و با کیفیت ترین از انواع پشم های موجود در دنیا، لیف های پشمی نازک و درازی هستند که از اقطار یکسانی در طولشان برخوردار هستند.
پد پولیش بره از دسته محصولات کاربردی در زندگی روزمره است که با دارا بودن درجاتی از زبری و ساختاری متراکم از بره بدست آمده است.
این پدها در گام هایی که پولیش کار به منظور زدایش خدوش (حتی در ابعاد عمقی)، ترمیم، واکس و زیباسازی قشرهایی مثل پوشش و لایه بیرونی اتومبیل ها بر سطح ها اعمال می دارد، استفاده می شود.
کیفیت در پد پولیش بره ای به گونه ای است که با تقویت سازی، اثرگذاری بیشتری را در فرآیند رقم می زند.
ماده پولیش و این پدها با لایه روبی، سایندگی مناسب و کافی و همچنین کاستگی دمای سطوح مورد نظر در پولیش های ماهرانه و حرفه ای هم جای خود را باز کرده اند.

خرید آنلاین و عمده پارچه

خرید آنلاین و عمده پارچه پولیش ببعی

خریداری و تولید پارچه پولیش ببعی به صورت مستقیم از تولید کننده از مزایایی برخوردار است. به عنوان نمونه وجود واسطه های فروش میزان قیمت پارچه خریداری شده را تحت الشعاع قرار می دهد و بر آن می افزاید.

برای تمیز کردن الیاف مصنوعی گلستان مخملی بهتر است از شوینده های مایع استفاده کنید.
لذا خرید پارچه ها با عرضه مستقیم تولیدکنندگان و حذف این واسطه گری می تواند علاوه بر مقرون به صرفگی به لحاظ قیمت کالا، سهولت در تامین و اعتماد بالاتری را نیز برای قشر مخاطب فراهم می آورد.به منظور تهیه و تولید انواع پولیش بره ای، می توانید از پارچه های پولیش ببعی (بره ای) که در سایت اینترنتی ما عرضه می گردد، دیدن فرمایید.
شما می توانید با ثبت سفارش و یا تماس با شماره های مندرج در سایت هر نوع پارچه ای اعم از پارچه های پولیش بره ای، مموری شمعی و کودری را در انواع رنگ ها و با هر متراژ و مقیاسی در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت مورد نظر دریافت نمایید.
رضایت شما خریدار محترم از اهداف مهم کارخانه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما