پارچه های میکروفایبر و فروش بهترین میکروفایبر در تهران

پارچه های میکروفایبر همچنان یکی از بهترین و مناسب ترین پارچه ها برای نظافت و تمیزکاری در خانه است و مورد توجه بسیاری از خانم های خانه دار می باشد.

 پارچه میکروفیبر چیست؟

پارچه های میکروفایبر چیست؟

پارچه های میکرو فایبر یک پارچه مصنوعی است که از الیاف بسیار ظریف تشکیل شده است که آن را به یکی از بهترین تولیدات نساجی در جهان تبدیل کرده است.
میکروفایبر که استفاده از آن در محصوالت تمیز کننده رایج شده است، نرمی بی نظیری دارد که منجر به ظهور پوشاک و لوازم جانبی میکروفیبر شده است.
میکروفایبر همچنین بسیار بادوام است و به طور معقولی هم جاذب و هم ضد آب است.
با توجه به ویژگی های الکترواستاتیکی چشمگیر ، میکروفیبر به عنوان فیلتراسیون نیز استفاده می شود ، که اخیرا منجر به افزایش علاقه در استفاده از این پارچه به عنوان ماده محافظ شده است.
در طول سال ها، تولیدکنندگان نساجی تولید انواع مختلفی از پارچه های میکروفیبر را توسعه داده اند و کاربردهای جدیدی برای این پارچه در صنایع مختلف همچنان در حال ظهور است.

تقاضا برای پارچه کرپ مازراتی مشکی با ارزش و هزینه ساخت آن برخی کارخانه ها را بر آن داشته تا پارچه ها و الیاف یا جزئیات واقعی آن را برای سود بیشتر برچسب گذاری کنند.
با وجود خواص مفید چشمگیر، میکروفیبر تأثیر منفی مشخصی بر محیط زیست دارد.

تاریخچه پارچه های میکرو فایبر

تولیدکنندگان نساجی از اوایل دهه 1950 الیاف پارچه های با انعکاس بسیار پایین را آزمایش کردند.
در حالی که تلاش های اولیه برای تولید الیاف فوق نازک تا حد زیادی موفقیت آمیز بود، کنترل طول الیاف تولید شده دشوار بود و به طور قابل توجهی کاربردهای بالقوه این فناوری جدید نساجی را محدود می کرد.
اولین پیشرفت بزرگ در تولید میکروالیاف در مقیاس انبوه زمانی اتفاق افتاد که تولیدکنندگان نساجی از فرآیند ریسندگی مذاب که یکی از روش های تولید اولیه برای سایر منسوجات مصنوعی باقی مانده است، فاصله گرفتند و شروع به استفاده از پلیمر های دو جزئی کردند که دارای انواع مختلفی از پالستیکهای نساجی بود.
ثابت شد که این پلیمرها بسیار قوی تر از پالستیک های متشکل از اجزای منفرد هستند و شکستگی را که قبلا هنگام اکسترود کردن الیاف نساجی بسیار نازک رخ می داد کاهش می دهد.
در دهه 1960 ،شرکت نساجی معروف ژاپنی “تروی” برای اولین بار تولید انبوه پارچه میکروفیبر را آغاز کرد
با این حال، جدای از استثنای قابل توجه اولترا سوئد، استفاده از پارچه های میکروفایبر تا دهه 1990 که تولیدکنندگان نساجی سوئدی یک شبه، میکروفیبر به یک ماده پوشاک شروع به تولید طیف گسترده ای از مواد میکروفیبر دیگر کردند، بسیار محدود بود. این پارچه عملا محبوب در سراسر اروپا تبدیل شد و کاربردهای مختلف پارچه های میکرو فایبر در عرصه های نظافت و صنعت نیز ایجاد شد.
بنابراین ، ژاپن در حالی که با توسعه اولین پارچه های میکروفیبر تجاری موفق شناخته میشود، این احتمال وجود دارد که این ماده
میکرو فیبر اروپایی بعدی محبوبیت پیدا نکرد.

پارچه قلمکار جعفری را می توانید به صورت مستقیم و با کیفیت بالا به قیمت کارخانه خریداری کنید و نماینده فروش مستقیم پارچه فاستونی مقدم را بیابید.
میکروفیبر در طول دهه 1990 در آسیا و اروپا محبوبیت پیدا کرد و در اوایل دهه 2000 ،این پارچه در آمریکای شمالی و سایرنقاط جهان نیز محبوب شد.
با توجه به خواص تمیز کنندگی منحصر به فرد پارچه های میکرو فایبر، این پارچه به منسوجات اصلی برای دستمال های دستشویی، حوله های آشپزخانه و انواع مواد تمیزکننده دیگر تبدیل شد.
در حالی که پارچه های میکرو فایبر هرگز به اندازه دهه 1990 در اروپا در سایر نقاط جهان محبوب نشد، پوشاک و لوازم جانبی میکروفیبر در برخی از برنامه های کاربردی خاص محبوبیت زیادی دارد.

میکرو فایبر و تاثیرات محیط زیستی

پارچه های میکروفایبر و تاثیرات محیط زیستی

اخیرا محبوبیت میکروفیبر به دلیل جنجال های مداوم پیرامون آلودگی میکروفیبر ، ضربه قابل توجهی را متحمل شده است .
علیرغم نامگذاری تا حدی گمراه کننده، پارچه میکروفیبر بیشترین سهم را در آلودگی ندارد .
پارچه های معمولی مانند پلی استر و ابریشم مصنوعی در واقع بسیار بیشتر از پارچه میکروفیبر در این فاجعه زیست محیطی نقش دارند.
تا حدی به دلیل نام آن و همچنین به دلیل این که پارچه های میکرو فایبر در واقع به آلودگی کمک می کند، تمایل مصرف کنندگان نسبت به این پارچه مفید و ارزان کم شده است.
پارچه های میکروفایبر در طیف گسترده ای از زمینه های مختلف استفاده می شود.

کاربردهای پارچه های میکرو فایبر

در اینجا چند نمونه از روش های استفاده مردم در سراسر جهان از پارچه های میکرو فایبر منحصر به فرد آورده شده است:
تمیز کردن سطوح میکروفیبر به طور منحصر به فردی برای تمیز کردن مناسب است.
طراحان اصلی پارچه های میکرو فایبر را با  پلی استر و با پلی آمید ترکیب کردند تا دوام و قابلیت جذب را ایجاد کنند
پارچه میکروفیبر به دلیل طراحی منحصر به فرد الیاف خود، نسبت به سایر انواع پارچه، آلودگی و کثیفی بیشتری را جذب می کند.
تحقیقات علمی نشان می دهد که میکروفیبر حتی ممکن است برای از بین بردن میکروب ها و ویروس های خطرناک از سطوح مفید باشد.
لوازم خانگی
از آنجایی که میکروفیبر بسیار جاذب و بادوام است، تولیدکنندگان پارچه از این ماده برای ساخت انواع حوله های مختلف استفاده می کنند.
از کانالهای حمام گرفته تا حوله های آشپزخانه و دستشویی، میکروفیبر یک پارچه حوله ای فوق العاده محبوب است، در حالی که تا حدودی کمتر رایج است، از میکروفایبر برای ساخت ملحفه و روبالشی نیز استفاده می شود، زیرا جذب و نرمی بینظیر آن است.
تولیدکنندگان مبلمان به دلیل ترکیبی از قابلیت جذب و نفوذناپذیری در برابر رطوبت، گاهی اوقات از میکروفیبر به عنوان روکش استفاده می کنند.
میکروفیبر همچنین یک پارچه نسبتاً رایج برای فرش و پتو است.
صنعت:خواص الکترواستاتیکی میکروفیبر آن را به یک ماده فیلتراسیون عالی تبدیل کرده است.
در نتیجه از این ماده به عنوان الیاف تصفیه صنعتی در کاربردهای مختلف استفاده می شود.
برخی از پیمانکاران ساختمانی و سازندگان نیز به دلیل تراکم الیاف بالا از میکروفیبر به عنوان ماده عایق استفاده می کنند.
پوشاک و لوازم جانبی: ویژگی های اولیه میکروفایبر که این ماده را برای پوشاک و لوازم جانبی مطلوب میکند، نرمی، دوام و خاصیت جذب رطوبت آن است.
دلیل اینکه از پارچه های میکرو فایبر که بیشتر برای ساخت دامن و کت زنانه استفاده می شود، به دلیل مقاومت در برابر لکه ها مورد نظر است.
برخی از انواع میکروفیبر نیز به طورچشمگیری به دسته منسوجات چرمی نزدیک است و این پارچه را برای کمربند، کیف پول، کیف دستی و سایر لوازم جانبی که دارای چرم طبیعی یا مصنوعی هستند، محبوب می کند.
چین مرکز تولید منسوجات مصنوعی در جهان است.
در نتیجه، اکثر محصولات میکروفیبر جهان از چین منشأ گرفته و ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز تولیدکنندگان عمده پارچه های میکروفایبر هستند.
میکروفیبر یکی از کم هزینه ترین منسوجات است.
در حالی که می تواند نسبت به انواع کمتر پیچیده پلی استر یا پلی آمید گران ترباشد، قیمت آن بسیار معقول تر از ابریشم، پنبه یا سایر الیاف طبیعی استیک پارچه مصنوعی است که از الیاف بسیار ظریف تشکیل شده است که آن را به یکی از بهترین تولیدات نساجی در جهان تبدیل کرده است
میکروفایبر که استفاده از آن در محصولات تمیز کننده رایج شده است، نرمی بی نظیری دارد که منجر به ظهور پوشاک و لوازم جانبی پارچه های میکروفایبر شده است.
میکروفایبر همچنین بسیار بادوام است و به طور معقولی هم جاذب و هم ضد آب است.
با توجه به ویژگی های الکترواستاتیکی چشمگیر، میکروفیبر به عنوان فیلتراسیون نیز استفاده می شود ، که اخیرا منجر به افزایش علاقه در استفاده از این پارچه به عنوان ماده محافظ شده است.
در طول سال ها، تولیدکنندگان نساجی تولید انواع مختلفی از پارچههای میکروفیبر را توسعه داده اند و کاربردهای جدیدی برای این پارچه در صنایع مختلف همچنان در حال ظهور است.
با وجود خواص مفید چشمگیر، میکروفیبر تأثیر منفی مشخصی بر محیط زیست دارد.
تولیدکنندگان نساجی از اوایل دهه 1950 الیاف پارچهای با انعکاس بسیار پایین را آزمایش کردند.
در حالی که تالش های اولیه برای تولید الیاف فوق نازک تا حد زیادی موفقیت آمیز بود، کنترل طول الیاف تولید شده دشوار بود و به طور قابل توجهی کاربردهای
بالقوه این فناوری جدید نساجی را محدود می کرد.
اولین پیشرفت بزرگ در تولید میکروالیاف در مقیاس انبوه زمانی اتفاق افتاد که تولیدکنندگان نساجی از فرآیند ریسندگی مذاب که یکی
از روشهای تولید اولیه برای سایر منسوجات مصنوعی باقی مانده است، فاصله گرفتند و شروع به استفاده از پلیمرهای دو جزئی کردند که دارای انواع مختلفی از پالستیکهای نساجی بود. ثابت شد که این پلیمرها بسیار قوی تر از پالستیک های متشکل از اجزای
.منفرد هستند و شکستگی را که قبالً هنگام اکسترود کردن الیاف نساجی بسیار نازک رخ می داد کاهش می دهد
در دهه 1960 ،شرکت نساجی معروف ژاپنی تروی برای اولین بار تولید انبوه پارچه میکروفیبر را آغاز کرد
با این حال، جدای از استثنای قابل توجه اولتراسوئد، استفاده از پارچه های میکروفیبر تا دهه 1990 که تولیدکنندگان نساجی سوئدی
یک شبه، میکرو فایبر به یک ماده پوشاک شروع به تولید طیف گسترده ای از مواد میکروفیبر دیگر کردند، بسیار محدود بود.
محبوب در سراسر اروپا تبدیل شد و کاربردهای مختلف میکروفیبر در عرصههای نظافت و صنعت نیز ایجاد شد.
میکروفیبر در طول دهه 1990 در آسیا و اروپا محبوبیت پیدا کرد و در اوایل دهه 2000 ،این پارچه در آمریکای شمالی و سایر نقاط جهان نیز محبوب شد.
با توجه به خواص تمیز کنندگی منحصر به فرد میکروفیبر، این پارچه به منسوجات اصلی برای دستمال های دستشویی، حوله های آشپزخانه و انواع مواد تمیزکننده دیگر تبدیل شد.
در حالی که لباس های میکروفیبر هرگز به اندازه دهه 1990 در اروپا در سایر نقاط جهان محبوب نشد، پوشاک و لوازم جانبی میکروفیبر در برخی از برنامه های کاربردی خاص
محبوبیت زیادی دارد
اخیرا محبوبیت پارچه های میکرو فایبر به دلیل جنجال های مداوم پیرامون آلودگی میکروفیبر ، ضربه قابل توجهی را متحمل شده است . ً،
علیرغم نامگذاری تا حدی گمراهکننده، پارچه میکروفیبر بیشترین سهم را در آلودگی ندارد و پارچه های معمولی مانند پلی استر و ابریشم مصنوعی در واقع بسیار بیشتر از پارچه میکروفیبر در این فاجعه زیست محیطی نقش دارند.
تا حدی به دلیل نام آن و همچنین به دلیل این واقعیت که پارچه های میکروفایبر در واقع به آلودگی کمک می کند، تمایل مصرف کنندگان نسبت به این پارچه مفید و ارزان کم شده است
پارچه های میکروفایبر در طیف گسترده ای از زمینه های مختلف استفاده می شود. در اینجا چند نمونه از روش های استفاده مردم در سراسر جهان از این پارچه منحصر به فرد آورده شده است.
تمیز کردن
میکروفیبر به طور منحصر به فردی برای تمیز کردن مناسب است. طراحان اصلی این پارچه پلی استر را با پلی آمید ترکیب کردند تا دوام و قابلیت جذب را ایجاد کنند.
پارچه میکروفیبر به دلیل طراحی منحصر به فرد الیاف خود، نسبت به سایر انواع پارچه، آلودگی و کثیفی بیشتری را جذب می کند.
تحقیقات علمی نشان می دهد که میکروفیبر حتی ممکن است برای از بین بردن میکروب ها و ویروس های خطرناک از سطوح مفید باشد
لوازم خانگی
از آنجایی که پارچه های میکرو فایبر بسیار جاذب و بادوام است، تولیدکنندگان پارچه از این ماده برای ساخت انواع حوله های مختلف استفاده می کنند.
از کانالهای حمام گرفته تا حوله های آشپزخانه و دستشویی، پارچه های میکروفایبر یک پارچه حوله ای فوق العاده محبوب است
در حالی که تا حدودی کمتر رایج است، از میکروفایبر برای ساخت ملحفه و روبالشی نیز استفاده می شود، زیرا جذب و نرمی بی نظیر آن است.
تولیدکنندگان مبلمان به دلیل ترکیبی از قابلیت جذب و نفوذناپذیری در برابر رطوبت، گاهی اوقات از میکروفیبر به عنوان روکش استفاده می کنند.
میکروفیبر همچنین یک پارچه نسبتاً رایج برای فرش و پتو است
صنعت : خواص الکترواستاتیکی میکروفیبر آن را به یک ماده فیلتراسیون عالی تبدیل کرده است. در نتیجه از این ماده به عنوان الیاف تصفیه صنعتی در کاربردهای مختلف استفاده می شود.
برخی از پیمانکاران ساختمانی و سازندگان نیز به دلیل تراکم الیاف بالا از میکروفیبر به عنوان ماده عایق استفاده می کنند.
پوشاک و لوازم جانبی: ویژگیهای اولیه پارچه های میکروفایبر که این ماده را برای پوشاک و لوازم جانبی مطلوب میکند، نرمی، دوام و خاصیت جذب رطوبت آن است.
میکروفایبر که بیشتر برای ساخت دامن و کت زنانه استفاده می شود، به دلیل مقاومت در برابر لکه ها مورد نظر است.
برخی از انواع میکروفیبر نیز به طورچشمگیری به دسته منسوجات چرمی نزدیک است و این پارچه را برای کمربند، کیف پول، کیف
دستی و سایر لوازم جانبی که دارای چرم طبیعی یا مصنوعی هستند، محبوب می کند.
چین مرکز تولید منسوجات مصنوعی در جهان است.
در نتیجه، اکثر محصولات میکرو فیبر جهان از چین منشأ گرفته و ایالت متحده و اتحادیه اروپا نیز تولیدکنندگان عمده پارچه های میکروفایبر هستند
میکروفیبر یکی از کم هزینه ترین منسوجات است.
در حالی که می تواند نسبت به انواع کمتر پیچیده پلی استر یا پلی آمید گران تر باشد، قیمت آن بسیار معقول تر از ابریشم، پنبه یا سایر الیاف طبیعی است.

مزایای عمده خرید آنلاین و عمده پارچه های میکروفایبر:

مزایای خرید عمده پارچه های میکروفایبر به صورت آنلاین

از مزای پارچه میکرو فایبر :
1_صرفه جویی در وقت
2_صرفه جویی در هزینه
3_برخورداری از تخفیفات
4_و …

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما