پارچه های ضدحریق

اولین چیزی که باید بدانید تفاوت بین منسوجات مقاوم در برابر آتش است. مقاوم در برابر آتش به این معنی است که این ماده به طور طبیعی از مواد غیر قابل اشتعال ساخته شده است. آن ها به دلیل ترکیب شیمیایی خود می توانند در برابر شعله های آتش مقاومت کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش پارچه نومکس ضد حریق مرغوب به قیمت عمده - بازار خرید و فروش لباس کار | کار لباسان

از طرف دیگر، پارچه های ضد حریق و پارچه کرپ سفید طوری طراحی شده اند که در معرض شعله باز قرار بگیرند، خود خاموش شوند. آن ها برای کند کردن روند سوختن یا اینکه هرگز نسوزند از نظر شیمیایی درمان می شوند. اگر پارچه ای در مقایسه با انواع دیگر مواد مشابه، زمان زیادی طول بکشد تا بسوزد، مقاوم در برابر آتش محسوب می شود.

دو نوع پارچه ضد حریق

پارچه ضد شعله پارچه ای است که در برابر سوختن مقاوم است. دو نوع پارچه مقاوم در برابر آتش وجود دارد که امروزه می توانید در بازار خریداری کنید: پارچه های ذاتی و مواد شیمیایی.

پارچه ضد شعله ذاتی: این پارچه ها دارای خواص FR ذاتی هستند. هنگامی که الیاف مهندسی شدند، هیچ خاصیت ضد شعله ای به آن ها اضافه نشد. آن ها از ابتدا مقاوم هستند و تحت درمان اضافی قرار نمی گیرند. پارچه هایی مانند پشم و کولار به دلیل ساختار طبیعی الیافشان می توانند طولانی تر از پنبه یا کتان در برابر شعله های آتش مقاومت کنند. این ها منسوجات عالی برای محافظت از خانه شما در برابر آتش هستند.

پارچه نسوز - پارچه نسوز چیست؟ - انواع پارچه نسوز - گاماصنعت
پارچه تحت درمان با مواد شیمیایی، منسوجات تحت این دسته در اصل مواد قابل اشتعال هستند که با مواد شیمیایی درمان می شوند تا آن ها را مقاوم در برابر آتش کند. آن ها با مواد شیمیایی مقاوم در برابر شعله از طریق روش های مختلف درمان می شوند. آن ها می توانند از شروع آتش جلوگیری کنند، آن را سرکوب کنند یا گسترش آن را کاهش دهند.

ویژگی پارچه های ضد حریق

استفاده از پارچه های مقاوم در برابر شعله برای خواص می تواند به عنوان لایه دیگری از محافظت عمل کند. آن ها می توانند خطر آتش سوزی یا آسیب را کاهش دهند. اکنون که می دانید پارچه های ضد حریق و پارچه کرپ ترک چیست، مطمئن شوید که محصولات ضد آتش خود را از تامین کننده مورد اعتماد خود تهیه کنید.

پارچه ضد حریق پیش اکسید شدهKANOX

در میان تمام خطرات آتش سوزی، سوختن منسوجات بیشتر به دلیل استفاده گسترده از آن است. اکثر حوادث آتش سوزی با سوختن منسوجات مرتبط است. سلولزی‌هایی که معمولاً در لباس‌ها استفاده می‌شوند راحت هستند، اما بیشتر مستعد اشتعال هستند. وزن و بافت پارچه ها نیز میزان اشتعال آن را تعیین می کند. پارچه های بافته شده سنگین و تنگ به آرامی نسبت به پارچه های شل بافته می سوزند. اشتعال پذیری به ویژه برای منسوجات مهم است. برای جلوگیری از سوختن پارچه، روکشی کندگیر به پارچه داده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما