پارچه نمدی ۵ میل در خرید مستقیم از کارخانه

 

پارچه نمدی ۵ میل، نوعی نمد رنگی است که از الیاف مصنوعی ساخته شده است. این پارچه نمدی ضخیم برای کارهای متفاوتی استفاده می‌شود.

پارچه های پنج میل نمد

نمایی از قطر نمد ضخیم ۵ میل

بر خلاف پارچه‌های نمدی ۲ میل که برای کارهای خلاقانه‌تر و ساخت عروسک‌ها و کیف‌پول‌های نمدی و… استفاده می‌شود؛ پارچه نمدی ضخیم، بیشتر برای تولید کیف، پادری، پالتو و انواع محصولات ضخیم‌تر به کار می‌رود. برای کار با این نمد، معمولا نخ عمامه یا نخ موم به کار می‌روند.پارچه نمدی کیفیت عالی‌ای دارد، و در میان انواع آن، نمد ۵ میل با توجه به مصارف بسیارش، طرفداران بی‌شماری هم دارد.

خرید پارچه نمدی ۵ میل

نمد ضخیم صورتی

احتمالا در وضعیت نابه‌سامان بازار، شما هم مشکل بزرگی در پیدا کردن نمد رنگی ضخیم، با قیمت و کیفیت مناسب داشته و دارید. همچنین که نمی‌توانید به یک‌یک کارخانه‌ها و تولیدی‌های این پارچه سر بزنید و کیفیت آنها را بررسی کنید.

آسان‌ترین شیوه خرید، خرید از نمایندگی‌های معتبر می‌باشد. همچنین که با استفاده از ثبت سفارش آنلاین می‌توانید از رفت‌و‌آمد در بازار به دنبال یک پارچه مرغوب هم خلاص شوید. قیمت‌ها در این شیوه خرید، کاملا مشابه قیمت‌های کارخانه نمد اصلی خواهند بود.

ویژگی های پارچه نمدی

  • ترکیبات الیاف این پارچه ها از پشم و خز دام ها، اکریلیک یا ریون است.
  • تراکم بالا و مناسبی دارند که منجر به دوام و استحکام بالا و جذب رطوبت بالای آنها می شود.
  • حفظ گرمای بالایی دارند، و در عین حال نسوز هستند. البته هرچه درصد بافت مصنوعی (پلی استر، اکریلیک و ریون) در این پارچه ها بیشتر باشد، قابل اشتعال تر خواهند بود.
  • قابلیت کشسانی زیادی ندارند، اما انعطاف پذیر هستند و شکل پذیری آسانی دارند.
  • به سادگی چروک نمی شوند.
  • قابل شست و شو هستند، اما از آنجا که در مواجهه زیاد با آب شکل خود را تا حدودی از دست می دهند، بهتر است تا حد ممکن شسته نشوند.

 

برای اطمینان بیشتر و رفع پرسش‌های خود نیز می‌توانید با مشاوران فروش مجرب شرکت تماس بگیرید و از بهترین پارچه مناسب کار و هدف خود اطلاعات کسب کنید و سپس سفارش را ثبت کنید و به سرعت و مطمئن آن را تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما