پارچه نمدی ۴ میل با عرض ۱۰۰ و ۱۵۰ سانتی متر

تولید پارچه نمدی ۴ میل

نمد از دیرباز در موارد بسیاری کاربرد داشته است. پارچه نمدی در گونه ها و ضخامت های متفاوتی تولید می شود که هر یک کاربرد خاصی دارند. در گذشته آنها از پشم طبیعی و در فرآیندی زمان بر تهیه می شدند، که باعث بالا رفتن قیمت نمدها می شد. اما نمدهای امروزی که از مواد مصنوعی تهیه می شوند، قیمت پایین تر و کیفیت و کارایی بیشتری دارند. از جمله پراستفاده ترین نمدها، می توان به پارچه نمدی ۴ میل اشاره کرد، که در این مقاله کوتاه به آن پرداخته ایم.

آشنایی با پارچه نمدی ۴ میل ضخیم

پارچه نمدی رنگی ۴ میل
رول پارچه نمدی لایی سوزنی زردرنگ

نمد می تواند ساده یا طرح دار باشد. نمد طرح دار هم ممکن است تک رو یا دورو باشد. هر مدل، مورد استفاده خاصی هم دارد. پارچه نمدی ۴ میل استحکام بالایی دارد، و به همین خاطر در تولید پادری، کیف، کفش و… به کار می رود.

تقاضا برای پارچه کرپ مازراتی مشکی با ارزش و هزینه ساخت آن برخی کارخانه ها را بر آن داشته تا پارچه ها و الیاف یا جزئیات واقعی آن را برای سود بیشتر برچسب گذاری کنند.

نمد رنگی ۴ میل خارجی یا ایرانی

معمولا کیفیت پارچه نمدی خارجی و ایرانی تفاوتی با هم ندارند، اما از نظر قیمتی کاملا با یکدیگر متفاوت اند. قیمت بالاتر پارچه های خارجی نسبت به پارچه های ایرانی، به خاطر هزینه های حمل ونقل و مالیات و گمرک و… است.

خرید پارچه لایی سوزنی ۴ میل

رنگ بندی نمد ۴ میل
انواع رنگ های نمد رنگی ۴ میل مناسب تولید کیف و کفش و پادری

خرید پارچه به صورت غیرحضوری می تواند این سؤال را به وجود بیاورد که به کجا باید اعتماد کرد و از کیفیت پارچه مطمئن شد. اما با ثبت سفارش از نمایندگی های رسمی کارخانه های تولیدکننده اجناس مرغوب، می توانید خریدی امن، راحت، سریع و به صرفه را تجربه کنید.

همچنین که می توانید در صورت نیاز با مشاوران شرکت در ارتباط باشید و سؤالات خود را با آنها مطرح نمایید تا خرید مناسب تری برای هدف خود انجام دهید.

پارچه قلمکار جعفری را می توانید به صورت مستقیم و با کیفیت بالا به قیمت کارخانه خریداری کنید و نماینده فروش مستقیم پارچه فاستونی مقدم را بیابید.

در صورتی هم که بخواهید کیفیت، طرح و رنگ پارچه نمدی ۴ میل شرکت را بررسی کنید، می توانید با یک تماس ساده، درخواست ارسال نمونه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما