پارچه نمدی دو میل/قیمت فروش عمده پارچه نمدی دو میل 240 گرم

پارچه نمدی دو میل از دیرباز در صنایع و امور مختلف به کار رفته است. همین امر باعث شده تا این پارچه در ضخامت های گوناگون تولید شود، و یکی از پر استفاده ترین ها، پارچه نمدی دو میل است. این نوع نیز، مثل انواع مشابه خود، در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارد، تا هر کس بتواند مطابق سلیقه خود، و بر اساس نیاز خود، پارچه تهیه کند.

تقاضا برای پارچه کرپ مازراتی مشکی با ارزش و هزینه ساخت آن برخی کارخانه ها را بر آن داشته تا پارچه ها و الیاف یا جزئیات واقعی آن را برای سود بیشتر برچسب گذاری کنند.

اما تشخیص پارچه خوب و با کیفیت، همیشه کاری دشوار است، به خصوص زمانی که ندانید پارچه باید چه خصوصیاتی داشته باشد. در این مقاله کوتاه، با جنس مرغوب و شیوه تهیه آن آشنا خواهیم شد.

پارچه قلمکار جعفری را می توانید به صورت مستقیم و با کیفیت بالا به قیمت کارخانه خریداری کنید و نماینده فروش مستقیم پارچه فاستونی مقدم را بیابید.

کارایی پارچه نمدی دو میل

کاربرد پارچه نمدی دو میل

از آنجا که نمد ۲ میل تنوع رنگ و استحکام خوبی دارد، محصولات با کیفیت و درجه یکی از آن تولید می شود که همواره طرفداران خارجی و داخلی زیادی داشته اند. به طور معمول، تنوع رنگ و طرح این نوع، از نوع ۴ میلی آن بیشتر است.
از آنجا که کار با این پارچه آسان است و قیمت پایینی هم دارد، در تولیدات و صنایع بساری به کار می رود. از جمله کارایی های آن، می توان به این موارد اشاره کرد:

  • تولید زیر لیوانی
  • تولید صنایع دستی
  • تولید عروسک نمدی
  • تولید جامدادی و کیف

انواع طرح های نمد

پارچه های نمدی بر اساس طرح خود، در یکی از این دو دسته قرار می گیرند:

  • پارچه نمدی ساده رنگی
  • پارچه نمدی طرح دار

ویژگی های نمد ۲ میل مرغوب

قیمت پارچه نمدی دو میل

برای تولید بهتر، باید پارچه بهتر هم استفاده شود. در این قسمت نکاتی را که یک نمد مرغوب را به ما معرفی می کنند، خواهیم آموخت:

  • مقاومت بالایی دارد و پاره نمی شود
  • هنگام برش پرز نمی دهد
  • در مدت طولانی گوله گوله نمی شود
  • رنگ نمی دهد

قیمت فروش پارچه نمدی دو میل

فروش پارچه نمدی دو میل

قیمت فروش نمد، در نهایت بیشتر بستگی به خرید خرده و عمده آن دارد. در صورتی که برای تولیدات و مصارف خانگی نیاز دارید، می توانید به نزدیک ترین پارچه فروشی مراجعه کنید. چرا که معمولا تمام پارچه فروش ها، پارچه نمدی را به علت پر طرفدار بودن، در مغازه خود دارند.
اما در صورتی که برای تولیدی خود نیازمند خرید پارچه نمدی با کیفیت با حجم بالا و به صورت عمده باشید، بهترین انتخاب، خرید از نمایندگی رسمی کارخانه های تولید نمد در کشور است. این کار در هزینه و زمان شما صرفه جویی خواهد کرد و بهترین نتیجه را هم به شما خواهد داد. پس کافی ست تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما