پارچه نمدی برای کاردستی و قیمت فروش عمده آن

رنگ بندی گسترده پارچه نمدی برای کاردستی

پارچه نمدی برای کاردستی، به علت تنوع رنگی بالا و سادگی تهیه آن، خیلی مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت کاردستی با این پارچه بسیار ساده است، و فقط نیازمند کشیدن الگو بر روی پارچه است. بعد از بریدن قطعات، باید تکه ها را به هم متصل کنید و در صورت لزوم، داخل آن را با پشم شیشه پر کنید.

کدام پارچه نمدی برای کاردستی بهتر است؟

حلقه های نمد نازک مخصوص کاردستی در انواع رنگ ها

برای کاردستی های خانگی و عروسک سازی های ساده، نیازمند پارچه هایی هستیم که قطر کمی داشته باشند و بسیار راحت شکل بپذیرند و با وسایل ساده ای که در خانه ها پیدا می شوند، بتوان با آنها کار کرد. از همین رو، نمد ۲ میل با رنگ بندی بسیار گوناگون خود، مناسب ترین انتخاب برای این امر هستند.

.تقاضا برای پارچه کرپ مازراتی مشکی با ارزش و هزینه ساخت آن برخی کارخانه ها را بر آن داشته تا پارچه ها و الیاف یا جزئیات واقعی آن را برای سود بیشتر برچسب گذاری کنند.

عروسک های نمدی زیبا و دوست داشتنی، رایج ترین مدل کاردستی های ساخته شده با نمد هستند و اشکال بسیار گوناگونی دارند.

ساختن انواع کاردستی و وسایل تزئینی نیز از سرگرمی های جالبی است که به دلیل سادگی و تنوع بالا، طرفداران زیادی دارد. همچنین که علاوه بر تولید کاردستی های زیبا برای کودکان، می توان وسایل تزئینی جالب و جذابی مانند تزئیناتی برای دیوارها و درها، تزئین جهیزیه عروس، جاکلیدی، جعبه های هدیه و… را با این پارچه تولید کرد.

قیمت فروش نمد

مواد خام تولید نمد ۲ میل

برای درست کردن تزئینات نمدی هزینه زیادی لازم نیست. تمام آنچه نیاز دارید، پارچه نمدی برای کاردستی، وسایل ساده مثل چسب و قیچی و نخ و سوزن، و کمی خلاقیت و ذوق و سلیقه است.

پارچه قلمکار جعفری را می توانید به صورت مستقیم و با کیفیت بالا به قیمت کارخانه خریداری کنید و نماینده فروش مستقیم پارچه فاستونی مقدم را بیابید.

قیمت فروش نمد، بستگی به کیفیت و فشردگی آن، و گاهی نیز وابسته به رنگی که در آن استفاده شده است دارد. برای اطلاعات کامل تر از قیمت مناسب برای خرید پارچه نمدی ۲ میل مخصوص کاردستی، کافی ست با نمایندگی رسمی کارخانه های تولیدی تماس بگیرید.

در صورتی که بخواهید، می توانید با ثبت سفارش آنلاین، به سادگی به محصول مورد نیاز خود برسید. پس از ثبت سفارش آنلاین، مشاوران فروش ما با شما تماس خواهند گرفت تا خریدی امن و باکیفیت را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما