پارچه ملحفه ای

پیدا کردن ملحفه‌های باکیفیت بسیار بیشتر از نگاه کردن به برچسب قیمت است. درک انواع مختلف پارچه های مورد استفاده در ملحفه ها می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام ملحفه به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

پنبه مصری

پنبه مصری یک پنبه اصلی بسیار بلند است که در مصر در امتداد رودخانه نیل رشد می کند. الیاف پنبه ای بلند و بادوام وقتی به هم دوخته می شوند ورقه ای نرم و بادوام ایجاد می کنند.
ملحفه ای طرح ابرباد بروجرد- پارچه ریون ساده - پارچه سرای کریم فابریک
ورقه های 100% پنبه مصری از نرم ترین، قوی ترین و قابل تنفس ترین ورق های موجود در بازار هستند. از طرف دیگر، ملحفه های پنبه ای واقعی مصری می توانند بسیار گران باشند.

ترکیب پنبه

مخلوط پنبه معمولاً ترکیبی از پنبه مخلوط با پلی استر، ابریشم مصنوعی یا بامبو است. به طور معمول، این ورق ها 60٪ پنبه و 40٪ پلی استر هستند. ترکیب پنبه انتخاب خوبی برای افرادی است که به دنبال ملحفه‌ای ارزان‌تر با مراقبت کمتر هستند. پلی استر موجود در ورق باعث می شود فروش پارچه ایرانی مقاوم در برابر چروک و شستشوی آسان باشد.
خرید و قیمت پارچه ملحفه ماهور گلدار طرح ست لاو ملافه ای تترون عرض دو متر پارچه سرای رزاق | ترب
این ملحفه‌ها بسیار بیشتر از ملحفه‌های 100% پنبه‌ای معمولی شما دوام می‌آورند، اما این بدون جنبه‌های منفی نیست. ترکیبات پنبه ای به خوبی تنفس نمی کنند و می توانند منجر به خواب گرم شبانه شوند. همچنین، اگر پوست حساسی دارید، پلی استر ممکن است شما را تحریک کند و در شب احساس ناراحتی کند.

پنبه آلی

ملحفه‌های پنبه‌ای ارگانیک بدون هیچ گونه آفت‌کش یا مواد شیمیایی مضر رشد، برداشت، پردازش و تولید می‌شوند. ملافه اغلب حاوی مواد شیمیایی است که در طول فرآیند تولید برای جلوگیری از چروک شدن ملحفه ها اضافه می شود. به این معنی که پوست شما در هنگام خواب در تماس مستقیم با این مواد شیمیایی است! بهترین راه برای خرید ملحفه های ارگانیک، خرید از یک خرده فروش قابل اعتماد است که دارای برچسب “GOTS” یا استاندارد جهانی نساجی ارگانیک است. تنها 0.1 درصد پنبه ارگانیک است.
پارچه ملحفه | قیمت عمده پارچه ملحفه | کارخانه های تولیدی انواع پارچه ملحفه کدامند؟
عمدتاً به این دلیل که هزینه آن برای کشاورزان بسیار زیاد است. محصولات ارگانیک پنبه کمتری تولید می کنند و عرضه محدود آن برای هر چیزی که تولید می کند هزینه اضافی ایجاد می کند. برای بهترین ملحفه های پنبه ای ارگانیک (لینک) را بررسی کنید.

ابریشم

هنگام جستجوی مجموعه ای از پارچه ملحفه اردکان ابریشمی باکیفیت، چند نکته وجود دارد که باید بررسی کنید. اول، احتمالاً می خواهید برای خود یک ورق 100٪ ابریشم واقعی پیدا کنید. بیشتر ملحفه های ابریشمی با ساتن ترکیب می شوند و بافتی لغزنده به آنها می دهد. مصرف‌کنندگان اغلب شکایت دارند که ترکیب ساتن ملحفه‌ها را چنان لیز می‌کند که صبح‌ها به سختی از خواب بیدار می‌شود و پتوها اغلب از روی تخت می‌افتند. برعکس، ورقه‌های 100% ابریشمی کمتر لغزنده هستند، اما درخشندگی زیبایی را برای آنها حفظ می‌کنند.
پارچه ملحفه ای نساجی گلبافت - پارچه پارچه پلیسه - پارچه ملحفه ای - پارچه سرای کریم فابریک -
ملحفه‌های ابریشمی اصیل بر اساس «وزن مادر» طبقه‌بندی می‌شوند، مشابه تعداد نخ‌های ورقه‌های پنبه‌ای. ورق های ابریشمی با کیفیت خوب معمولا بین 12-19 میلی متر هستند. یکی از فاکتورهای اصلی هنگام خرید ملحفه های ابریشمی، مانند هر نوع مواد بستر، توجیه آب و هوا است یا اینکه مزایای آن بیشتر از هزینه ها است. اگرچه ملحفه‌های ابریشمی نرم و مجلل شناخته می‌شوند، اما معمولاً گران هستند، بسیار گرم هستند و فقط می‌توان آن‌ها را در ماشین لباسشویی در خشک‌کن با مواد شوینده ابریشمی مخصوص شست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما