پارچه فاستونی کوکما و قیمت خرید مستقیم

پارچه فاستونی کوکما از حسن شهرت بالایی در بازار ایران و عراق برخوردار است. این آوازه بلند از کیفیت و قدمت نشأت می گیرد. این کارخانه دارای ماشین آلات پیشرفته و ارتباطات گسنرده بین المللی است. کارخانه کوکما انواع مختلف پارچه فاستونی اعم از پشم پلی استر ، ویسکوز پلی استر و نیز فاستونی کش را در طرح ها و رنگ بندی بسیار متنوع تولید می کند. محصولات مختلف این کارخانه با چند برند در بازار عرضه می شوند. در این نوشته به اطلاعات تکمیلی در مورد کارخانه کوکما و محصولات آن ارائه شده است.

پارچه فاستونی در بازار ایران

پارچه کوکما

پارچه‌ فاستونی که پارچه قبا یا کت و شلواری هم نامیده می‌ شود، از پارچه‌ های قدیمی موجود در بازار ایران به شمار می رود. این پارچه برای اولین بار در انگلستان و با الیاف پشمی تولید شد. امروزه، پارچه فاستونی در وزن‌ های مختلف و با الیاف متفاوت تولید می ‌شود و کاربردهای مختلفی دارد. کارخانه های متعددی هم اقدام به تولید این پارچه کرده اند. هر کارخانه و برندی البته بخش مشخصی از بازار را هدف قرار داده است. برای مثال کارخانه هایی مانند مطهری ، جامعه و مقدم بیشتر پارچه هایی را تولید می کنند که در بالاترین بخش طیف قیمتی قرار دارند. از سوی دیگر برندهایی مانند زرین فاستون ، تهران جامه ، کاویان فاستون ، بدر نصف جهان ، ارزان ترین بخش طیف قیمتی را به عنوان بازار هدف خود برگزیده اند. بخش میانی این طیف البته گسترده است و برندهایی مانند کوکما و عالیجناب ، بخش میانی را هدف گرفته اند. البته بخش میانی نزدیک به بخش بالای طیف قیمتی. این برندها پارچه هایی ارزان تر تولید می کنند البته با حفظ کیفیت.

پارچه فاستونی کوکما

پارچه فاستونی کوکما
کارخانه پارچه فاستونی کوکما محصولات خود را تحت برندهای کوکما ، بردن ، سانزی ، کوک بافت و سیوان روانه بازار می کند.

همانطور که اشاره شد ، برندهای مختلفی در زمینه تولید پارچه فاستونی در ایران فعالیت دارند. یکی از این برندهای معروف و معتبر، مربوط به تولیدات کارخانه کوکما است. این کارخانه با بهره گیری از دانش و فناوری تولید پارچه فاستونی و همکاری فنی با کشورهای ترکیه و ایتالیا اقدام به تولید پارچه ‌های فاستونی باکیفیت در داخل ایران کرده است.

پارچه کوکما نه تنها در ایران، بلکه در عراق هم به خوبی شناخته شده است. لذا بخش قابل توجهی از محصولات تولید خود را به این کشور صادر می ‌کند. این کارخانه سعی کرده است تا پارچه های خود را متناسب با سلیقه و نیازهای بازار هدف خود تولید کند. به همین دلیل تقاضای بالایی برای خرید پارچه‌ های فاستونی این برند در بازار وجود دارد.

فاستونی کوکما ایستایی خوب و میزان چروک پذیری پایینی دارد. در گذشته، پارچه ‌های فاستونی به طور  کامل از الیاف پشمی تولید می ‌شدند. اما امروزه، کارخانجات نساجی با در نظر گرفتن نیازهای بازار، برای کاهش قیمت و افزایش کیفیت پارچه فاستونی، معمولاً این پارچه را با ترکیبی از الیاف طبیعی پشم و الیاف بشرساخت مانند پلی استر، لاکرا و ویسکوز تولید می ‌کنند. پارچه‌ های فاستونی با درصد بالای الیاف پشم، گرانتر هستند.

ترکیبات و درصدهای اختلاط الیاف در پارچه فاستونی

پارچه فاستونی در حال حاضر در بازار ایران با ترکیبی از الیاف پشم ، پلی استر ، ویسکوز و لاکرا تولید می شوند. پارچه های پشم ـ پلی استر طبیعتاً قیمت بالاتری دارند. زیرا الیاف پشم ، کالایی بسیار گرانقیمت و کمیاب به شمار می رود. درصد پشم به کار رفته در فاستونی های معمول 5 ، 10 ، 20 و یا 45 درصد است.

ترکیب ویسکوز و پلی استر نیز از ترکیبات معمول در این بازار محسوب می شود. در این دسته پارچه هایی 35 درصد ویسکوز و 65 درصد پلی استر دارند ، بسیار مطلوب و مرغوب هستند.

الیاف لاکرا هم در پارچه های کشی به کار می رود.

پارچه‌ فاستونی کوکما در حال حاضر انواع مختلفی از ترکیبات را روانه بازار کرده است.
یک نوع آن از 35 درصد الیاف ویسکوز و 65 درصد الیاف پلی استر تشکیل شده است.
نوع دوم 10 درصد الیاف پشمی و 90 درصد الیاف پلی استر دارد.
نوع سوم این پارچه هم از 20 درصد الیاف پشم و 80 درصد الیاف پلی استر تولید شده است.

نوع دیگر پارچه‌ های فاستونی کوکما پارچه‌ های فاستونی کشی هستند که علاوه بر ترکیب الیاف فوق الذکر، درصدی هم از الیاف کشی مانند لاکرا دارند. در حال حاضر، پارچه ‌های فاستونی کشی طرفداران زیادی در بازار دارد. یکی از برندهای خوشنام در زمینه تولید این پارچه، پارچه فاستونی کوکما است.

برندهای مرتبط با کارخانه کوکما

کارخانه کوکما پارچه‌ های فاستونی خود را در رنگبندی زیبا و متنوع و طرح‌های ساده، چهارخانه و راه راه تولید و در بازار عرضه می کند. برندهایی که این کارخانه محصولات خود را تحت آن ها عرضه می کند، عبارتند از:

  • کوکما
  • بردن
  • سانزی
  • سیوان
  • کوک بافت

بردن و سانزی از برندهای تحت لیسانس به شمار می روند.
همکاری های فنی بین کوکما و شرکت های ترک و ایتالیایی در این دو برند ظهور و بروز بیرونی هم پیدا می کند.

در عرصه صنعت و تجارت ، ارتباطات بین المللی به ویژه با کشورها و شرکت های پیشرو و صاحب تکنولوژی از اهیمت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا تأثیرات بسیار مهمی به ویژه در بلند مدت بر جای می گذارد. باید توجه داشت که در دهه های اخیر روند جهانی شدن اقتصاد شتاب روزافزون گرفته است. جهانی شدن برندگان و بازندگان بسیاری دارد. شرکت ها و صنایعی که نتوانند خود را با این روند گریزناپذیر هماهنگ کنند، در دسته برندگان قرار نمی گیرند.

کاربرد پارچه های فاستونیفاستونی کوکما

کاربرد اصلی پارچه فاستونی کوکما دوخت لباس ‌های رسمی است. به همین دلیل باید برای همه فصل‌ ها مناسب باشد. پارچه فاستونی کوکما بیشتر از همه برای دوخت کت و شلوارهای مردانه و زنانه استفاده می ‌شود. همچنین این پارچه برای دوخت لباس ‌های فرم مدارس و دانشگاه‌ ها و مانتو و شلوارهای اداری گزینه مناسب و اقتصادی است.

قیمت و نحوه خرید عمده و مستقیم از کارخانه

در بین انواع پارچه ‌های فاستونی موجود در بازار، قیمت پارچه ‌های فاستونی کوکما متوسط رو به بالا است و البته فروش بسیار خوبی هم دارد.

کیفیت الیاف، میزان الیاف طبیعی و مصنوعی، و وزن از عوامل تعیین کننده قیمت پارچه فاستونی هستند. برای مثال پارچه‌ های فاستونی تمام پشمی، بیشترین قیمت را در بین انواع این پارچه دارند.

اگر از تولید کنندگان پوشاک هستید، قطعا خرید عمده و بدون واسطه پارچه فاستونی کوکما تاثیر بسیار مثبتی بر روند سودآوری کسب و کارتان خواهد داشت. با خرید مستقیم از کارخاجات نساجی، عمده فروشی ‌های معتبر و سایت‌های آنلاین و با حذف واسطه‌ ها در هزینه‌ های خود صرفه جویی و پارچه مناسب خود را با قیمتی کمتر و کیفیتی بالاتر تهیه می‌کنید.

برای خرید پارچه فاستونی باکیفیت به صورت عمده و با قیمت مناسب، ما سایت خود را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. با خرید پارچه مورد نظر خود از سایت ما به راحتی و بدون نگرانی کالای مورد نظرتان را در کارگاه یا فروشگاه خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما