پارچه شمعی پشت نقره ای و قیمت فروش در تهران

پارچه شمعی پشت نقره ای از جمله منسوجاتی می باشند، که کاربردهای گسترده ای در انواع زمینه ها دارند.
انتخاب دقیق و به صرفه این نوع پارچه ها نیازمند صرف زمان و مطالعه مشخصات و ویژگی های آن ها می باشد.
از این رو در این مقاله قصد داریم فروشندگان این قبیل منسوجات را با انواع و اقسام، ویژگی ها و مشخصات پارچه شمعی پشت نقره ای آشنا کنیم.
انتخاب مناسب و دقیق این پارچه ها با توجه به کاربرد آن و نیاز فروشندگان می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.
خوشبختانه تعداد ویژگی های منحصر بفرد این پارچه ها به گونه ای است که می تواند نقاط ضعف آن ها را پوشش دهد.

پارچه شمعی پشت نقره ای

پارچه شمعی پشت نقره ای

پارچه ضد آب جزو دسته پارچه های بادوام و با ماندگاری طولانی مدت هستند.
این در حالیست که برخی از انواع دیگر این پارچه ها انعطاف پذیری بالاتری دارند.
این پارچه ها در برابر آتش مقاوم هستند و مقاومت سایشی مناسبی را از خود نشان می دهند.
با این حال از بین تمامی پارچه های موجود در بازار، پارچه های شمعی از نوع پشت نقره ای این قابلیت را داشته اند تا از آن ها در طیف وسیعی از کاربردها استفاده فراوان شود.

کاربردهای این پارچه ها

پارچه های شمعی پشت نقره ای جزو دسته پارچه های پرکاربردی می باشند.
این پارچه ها در طیف گسترده ای از زمینه ها از جمله لباس ها و تجهیزات ورزشی، سایبان ها، وسایل نقلیه فضایی، لباس های محافظ آتش، اجزای خودرو و چادرهای نظامی و تجاری طراحی شده اند.
چنین پارچه هایی به دلیل استحکام، دوام و انعطاف پذیری برای این نوع از کاربردها بسیار پررونق و ارزشمند هستند‌.
این پارچه ها توانایی بالایی در برابر عوامل مخربی همچون،سایش و اعوعاج دارند.
پارچه های شمعی پشت نقره ای توسط بسیاری از تولید کنندگان به دلیل سهولت استفاده، تطبیق پذیری و مقاومت در برابر رطوبت و آب و مواد شیمیایی و طول عمر بیشتر ترجیح داده می شوند.
از پارچه های شمعی پشت نقره ای نه تنها در مصارف صنعتی، بلکه در زمینه تهیه پوشاک و سایر مصارف تجاری نیز استفاده فراوانی می شود.
از کاربردهای گسترده و فراوان پارچه های شمعی پشت نقره ای
می توان به ساخت برزنت های صنعتی، شیلنگ های هیدورلیک، تسمه نقاله، ژئوممبران، گونی ها و لباس های مخصوص فضانوردان، آتش نشانان و پرسنل نظامی اشاره کرد.
از جمله مصارف صنعتی دیگر این قبیل پارچه ها نیز می توان به استفاده از آن ها در خودرو در بخش تولید ایربگ ها، روکش صندلی، سقف های کانورتیبل، کاربردهای فضایی مانند تولید بالون های هوای گرم، کشتی های هوایی، کیسه های هوای فرود فضایی و چتر نجات نیز اشاره کرد.
در زمینه مصارف دریایی نیز از این قبیل پارچه ها می توان در زمینه تولید وسایل به کار رفته در قسمت های روی قایق، بادبان، جلیقه نجات، هاورکرافت ها اشاره کرد.
علاوه بر آن حتی از کاربردهای گسترده آن در زمینه هنر معماری می توان به سقف ها، سایبان ها، سازه های بادی اشاره داشت.
از این قبیل پارچه های شمعی همچنین در زمینه تولید برخی نوع خاص کالای خواب از جمله تشک های مقاوم در برابر آتش، پرده های محافظ حریم خصوصی که در مصارف پزشکی از جمله تولید گان های جراحی که دارای خواص ضد میکروبی نیز هستند، استفاده فراوان می شود.

بهینه ترین پارچه ها از لحاظ فرآیند ساخت

بهینه ترین پارچه ها از لحاظ فرآیند ساخت

پارچه های شمعی پشت نقره ای نسبت به سایر انواع پارچه های صنعتی به انرژی کمتری در فرآیند ساخت و تولیدشان نیاز دارند.
در واقع باید اشاره کرد که همین موضوع سبب شده تا پارچه ضد آب برای
تولید کنندگان و در نهایت فروشندگان این دسته از منسوجات بسیار مقرون به صرفه تولید و عرضه گردند.
از این رو تولید کنندگان می توانند با قیمت تمام شده مناسب تر و کمتر و در نهایت کیفیت بالاتر محصول را به مشتری تحویل دهند.
علاوه بر موارد ذکر شده یکی از نکاتی که همواره ذهن فروشندگان پارچه های شمعی پشت نقره ای را به خود مشغول کرده آنست که، چگونه می توان این محصول را در بالاترین سطح کیفی خود و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه کرد.
در واقع در پاسخ به این سوال مهم و کاربردی در زمینه تهیه اقلام نساجی می توان گفت که با توجه به اینکه این واحد تولیدی خود بطور مستقیم نسبت به تولید این قبیل پارچه ها اقدام می کند، از این رو بهترین روش جهت داشتن خریدی مطمین و باصرفه اقتصادی حذف واسطه ها و کاهش هزینه های واسطه گری و در نهایت تهیه پارچه شمعی پشت نقره ای با کیفیت و ارزان به طور مستقیم از درب کارخانه می باشد.

ویژگی های منحصر بفرد پارچه شمعی پشت نقره ای

پارچه های شمعی پشت نقره ای جزو دسته پارچه های با دوام هستند، زیرا با داشتن ساختاری حاوی هلوژن ها همچون، کلر و فلوئور به پایداری این قبیل پارچه ها بیش از پیش افزوده می شود.
در واقع دلیل مقاومت این پارچه در برابر عوامل شعله زا نیز می تواند وجود همین مواد باشد.
به گونه ای که پارچه ضد آب با داشتن ساختار هالوژنی از مواد کلر و فلوئور خواص پایداری شیمیایی پیدا می کند.
با داشتن این خواص و ویژگی ها نیز این پارچه ها در برابر عوامل محیطی آسیب زا از جمله، شعله، مواد شیمیایی و روغن ها بسیار مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

کیفیت پارچه های شمعی پشت نقره ای

کیفیت پارچه های شمعی پشت نقره ای سبب تمایز عمده این قبیل منسوجات با سایر انواع پارچه ها شده است.
دلیل اصلی استفاده از این قبیل پارچه ها جهت انجام کاربردهای مختلف آن، کیفیت های فیزیکی فراوان آنها است.
پایداری شیمیایی ترکیبات موجود در ساختار این قبیل منسوجات، آن ها را جزو دسته پرکاربردترین پارچه ها در مصارف صنعتی نیز قرار می دهد.
پارچه ضد آب تولید شده در مرکز واردات پارچه شمعی در برابر شعله مقاومت لازم را دارد و تا دمای اشتعال ۴۵۵ درجه را می تواند مقاومت کند.
این پارچه همچنین در برابر روغن و مواد شیمیایی و در مجاورت اکثر حلال ها از جمله؛ حلال های آلی نیز تاب می آورد.
علاوه بر موارد ذکر شده، این نوع از پارچه های شمعی دارای انعطاف پذیری، کشش مناسب، مقاومت در برابر ضربه، ضد رسوب و مقاوم در برابر رشد باکتری ها هستند.
نکته اصلی اینجاست که پارچه های شمعی پشت نقره ای، بدلیل ایمنی بیشتر در زندگی روزمره پرکاربرد می باشند.
پارچه های شمعی پشت نقره ای هم در جهت عمودی و هم افقی قابلیت کشیده شدن بدون پارگی را دارد از این رو می توان با اطمینان از کیفیت بالای این پارچه ها صحبت کرد.
رنگ پارچه براق می باشد و از مواد کشسان و ضد آب تولید می شوند.
این پارچه ها را گاها با رنگ های طلایی به صورت تلفیقی نیز تولید می کنند، تا با ظاهر براقشان جلوه سلطنتی پیدا کنند.
معمولا این قبیل پارچه ها در ضخامت های ۴۵ میلی متری و وزن ۵.۴۵ اونس تولید و عرضه می گردند.

نکات ضروری در مراقبت از پارچه های شمعی پشت نقره ای

نکات ضروری در مراقبت از پارچه های شمعی پشت نقره ای

البته از منظر مسائل زیست محیطی اگر به این موضوع بپردازیم، باید گفت که پارچه ضد آب موجود در مرکز واردات پارچه شمعی بدلیل داشتن افزودنی های شیمیایی در ساختار خود، می توانند به سلامت محیط زیست آسیب وارد کنند و حتی این افزودنی ها می توانند در طول زمان در هوا خارج شده و تبخیر شوند و خطرات غیر ضروری را برای سلامت افراد و محیط بوجود بیاورند.
از نکاتی مهمی که در نگهداری پارچه های شمعی پشت نقره ای همواره باید رعایت کرد تا دوام و ماندگاری آن ها بیش از پیش افزایش یابد، می توان به نحوه صحیح شستشو آن ها اشاره کرد.
یکی روش های شستشو پوشیدنی های تولید شده با این پارچه ها، استفاده از آب به صورت مستقیم به همراه ژل های شستشو معمولی می باشد.
دلیل این امر نیز واضح است زیرا  این ژل ها خیلی کمتر از پودرها و مواد شیمیایی مربوط به ماشین لباسشویی آسیب زا خواهند بود، از این رو استفاده از شوینده های ملایم برای این پارچه توصیه می گردد، تا ماندگاری و دوام آن را برای طولانی مدت حفظ کنند.
همچنین در هنگام شستشو این نوع از پارچه های شمعی از مواد شوینده خیلی قوی استفاده نکنید، زیرا بسیار آسیب زا خواهند بود و حتی اگر در مواد شوینده مورد نظر مواد عطری وجود داشت نیز از استفاده آن ها خودداری کنید.
حتی گاها می توانید از مواد شوینده مخصوص مو و یا ظرفشویی جهت تمیز کردن این پارچه ها بهره برد.
حتی بسیار مهم است که در هنگام شستشو پارچه های شمعی پشت نقره ای از مواد نرم کننده در شوینده ها استفاده نشود، زیرا نرم کننده ها و به تبع چرخش بیش از حد ماشین لباسشویی در دراز مدت به پارچه آسیب وارد می کنند.
اگر پوشیدنی های تولید شده از پارچه های شمعی پشت نقره ای، دچار چروک و فرورفتگی باشند می توان از سشوار جهت صاف کردن آن ها استفاده کرد.
با این روش می توان پارچه را به حالت شکل اولیه خود باز گرداند.
باید سعی کرد تا از اولین و کمترین درجه حرارت سشوار جهت صاف کردن این پارچه ها استفاده کرد، تا به آرامی نواحی چروک آن صاف شده و میزان چین و چروک و فرورفتگی های آن ها نیز حداقل گردد.
بسیار مهم و حیاتی می باشد که بتوان اطمینان حاصل کرد که پوشیدنی های تولید شده از پارچه های شمعی پشت نقره ای در مجاورت مستقیم گرما و حرارت قرار نمی گیرند.
لباس های تولید شده از این مدل پارچه در مقابل نور مستقیم خورشید نباید قرار گیرد.
همچنین حرارت بالای آب برای شستشو این پارچه ها مناسب نمی باشد و در نهایت نباید این پوشیدنی ها را در برابر اتو و خشک کن قرار داد.
پارچه های شمعی پشت نقره ای مانند پارچه های جنس پلاستیک، در برابر گرمای زیاد مقاومت مناسبی از خود نشان نمی دهند.
بنابراین بهتر است جهت تمیز کردن آن ها از آب ولرم تا ۳۵ درجه سانتی گراد استفاده کرد.
با توجه به اینکه از این پارچه ها حتی در پوشیدنی های زمستانه نیز می توان استفاده کرد، ولی سرمای شدید نیز این پارچه ها را به شدت شکننده می کند و منجر به آسیب آن ها می گردد.
بنابراین با رعایت کامل قوانین ذکر شده می توان عمر پارچه های پشت نقره ای را افزایش داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما