پارچه شمعی پشت نقره ای وخرید عمده و مستقیم آن

پارچه شمعی پشت نقره ای از پارچه های پر فروش بازار هستند.
این پارچه ها با استفاده از الیاف مصنوعی در انواع مختلف و با کیفیت های متفاوت تولید می شوند و مصارف زیادی دارند.
اگر بخواهیم به دو نوع از پرکاربردترین پارچه های شمعی اشاره کنیم، باید پارچه شمعی پشت نقره ای و پارچه های شمعی پشت لاستیک را نام ببریم.
این پارچه ها ضخامت و وزن کمی دارند، در مقابل، پارچه های شمعی  از نوع پشت لاستیک، نرمی و لطافت بیشتر و دوام بالاتری در مقابل آب دارند.
یک طرف این پارچه ها با لایه ای نقره ای پوشانده شده است و به همین دلیل این اسم را دارد.

ویژگی های پارچه شمعی پشت نقره ای

ویژگی های پارچه شمعی پشت نقره ای

در میان پارچه های ضدآب موجود در بازار،  این پارچه قیمت کمی دارد و بسیار پرمصرف است.
این نوع پارچه ها شست و شوی آسانی دارند.
پارچه های شمعی پشت نقره ای با الیاف مصنوعی (پلی استر) تولید می شوند، سبک و نازک هستند و مقاومت خوبی در برابر رطوبت و حرارت دارند.
همچنین، این پارچه ها طرح و رنگبندی متنوع، انعطاف پذیری و دوام خوبی دارند.

کاربرد

کاربرد پارچه شمعی پشت نقره ای

همانطور که پیش از این هم گفتیم، پارچه های شمعی پشت نقره ای با وجود وزن کم، مقاومت خوبی در مقابل حرارت، رطوبت و نور آفتاب دارند. به همین دلیل کاربردهای زیادی دارند و گزینه اول در تولید چادرهای مسافرتی، روکش های محافظ خودروها، سقف های موقت ضد آب، سرپوش آلاچیق ها هستند. همچنین، تولید انواع سایه بان ها، لباس کار، پرده های بیمارستان، پوشش های ماشین آلات صنعتی و لوازم اداری و کیسه های خواب موارد دیگر استفاده از این پارچه ها هستند.

قیمت

قیمت پارچه شمعی پشت نقره ای

پارچه های شمعی پشت نقره ای با توجه به کیفیت شان، با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند. هر چه کیفیت این پارچه بهتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. ابعاد این پارچه هم یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت آن است. در مجموع، این پارچه در مقایسه با پارچه های دیگر با ویژگی های مشابه، قیمت مناسب و فروش بالایی دارد. با خرید عمده و یا خرید مستقیم و بدون واسطه می توان این پارچه را با قیمت کمتری تهیه کرد.

خرید عمده پارچه شمعی پشت نقره ای

خرید عمده پارچه شمعی پشت نقره ای

برای خرید پارچه های شمعی باکیفیت، باید آن را از مراکز فروش معتبر خرید کرد تا از کیفیت بالای مواد به کار رفته در پارچه و فرآیند تولید مطمئن شد.
خرید عمده و مستقیم پارچه از تولید کننده باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
برای خرید عمده چند انتخاب وجود دارد.
شما می توانید این پارچه  را به طور عمده از عمده فروشی های معتبر، تولیدکنندگان یا وارد کنندگان این پارچه، و یا سایت های عمده فروشی تهیه کنید.
اگر به دنبال جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه های خود هستید، بهترین گزینه برای شما خرید از سایت های اینترنتی معتبر هست.
ما به شما خرید از سایت خودمان را پیشنهاد می کنیم.
با خرید از سایت ما و با حذف واسطه ها، پارچه های شمعی را با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب، به راحتی و در کمترین زمان در مغازه یا تولیدی خود تحویل بگیرید و کسب و کار سودآورتری داشته باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما