پارچه روکش صندلی

پارچه اثاثه یا لوازم داخلی پوششی برای یک مبلمان است. اصطلاح اثاثه یا لوازم داخلی به بافته‌ ها، فنر ها و پرده‌هایی گفته می‌شود که برای ساخت صندلی، مبل و سایر قطعات بالشتکی استفاده می‌شوند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بنابراین، به طور خلاصه، پارچه اثاثه یا لوازم داخلی موادی است که برای پوشش یک مبلمان نرم استفاده می شود. این پارچه مواد پر شده را پنهان می کند و همه آن را در جای خود نگه می دارد و همچنین یک پوشش تزئینی ایجاد می کند.

نیازمند پارچه روکش صندلی ماشین به صورت عمده | مجله نساجی و فرش ماشینی کهن

نباید آن را با «اثاثیه نرم» اشتباه گرفت، که در طراحی داخلی معمولاً به کوسن ها و پرده ها اشاره دارد. مبلمان اثاثه یا لوازم داخلی قرن ها در خانه ها دیده می شود و امروزه نیز محبوب هستند.

این کاردستی از قرون وسطی یک مهارت قابل احترام بوده است و یک روکش داخلی خوب می تواند یک قطعه مبلمان را متحول کند. مبلمان اثاثه یا لوازم داخلی راحتی و سهولت و همچنین امکان تغییر ظاهر اتاق شما را فراهم می کند.

روکش کردن مجدد صندلی یا مبل می تواند یک تجارت گران قیمت باشد، بنابراین انتخاب پارچه مناسب ضروری است.

تفاوت پارچه مبلی چیست؟

نکته در مورد پارچه مبل و پارچه روکش این است که باید محکم باشد. به تعداد دفعاتی فکر کنید که یک نفر روی آن صندلی می نشیند یا خود را روی مبل جلوی تلویزیون می پوشاند. به بچه های کوچکی فکر کنید که از روی بازوهای صندلی شما بالا می روند و با کوسن ها بالش می جنگند. و به سگ گل آلودی فکر کنید که بعد از یک پیاده روی طولانی، گوشه ای دنج می خواهد تا در آن بپیچد.

برای مقاومت در برابر سختی های زندگی روزمره، پارچه اثاثه یا لوازم داخلی سنگین وزن است و از بافت پرز یا صاف استفاده می کند. معمولاً به جای نقوش رنگ آمیزی شده، دارای الگوهای بافته شده است.

پخش کننده بهترین پارچه جودون - دیبافت

 

 

پارچه های روکش ضخیم برای ساخت لباس یا ملافه مناسب نیستند زیرا به اندازه کافی انعطاف پذیر یا نرم نیستند. شما می توانید با نگاه کردن به رتبه بندی «مالش دوگانه» دوام پارچه را تشخیص دهید.

دوخت پارچه مبل

اندازه گیری ساییدگی و پارگی فردی را که روی یک تکه پارچه نخی ساده نشسته است با کشیدن یک بازوی مکانیکی به جلو و عقب روی سطح پارچه تکرار می کند. عدد داده شده نشان می دهد که پارچه قبل از علامت گذاری یا آسیب دیدن چند مالش را تحمل کرده است. هرچه «مالش مضاعف» بیشتر باشد، ماده بادوام تر است.

مرکز خرید و فروش پارچه جودون - دیبافت

پارچه نخی

اصلاح مجدد پارچه مبلی بر روی یک مبلمان قدیمی اما بسیار دوست داشتنی نه تنها عمر آن را طولانی می کند، بلکه می تواند فوراً فضای شما را تازه کند. در قطعات بزرگ، مانند مبل، انتخاب پارچه مبلمان می تواند بقیه دکور اتاق را هدایت کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما