پارچه روکش صندلی ماشین در نمایندگی فروش

خرید مستقیم پارچه روکش صندلی ماشین به صورت مستقیم از کارخانه

خرید مناسب پارچه روکش صندلی ماشین یکی از دغدغه های بزرگ فروشندگان منسوجات می باشد. همواره نکات و ویژگی های بسیار متفاوتی در خصوص اغلب پارچه ها وجود دارد، که دقت و توجه به ویژگی های پارچه می تواند فروشندگان را در تهیه هرچه سریع تر و به صرفه تر این قبیل پارچه ها یاری رساند. موضوع اصلی این بخش در خصوص ویژگی ها و خصوصیات پارچه روکش صندلی ماشین می باشد. فروشندگان این قبیل محصولات می توانند با درنظر گرفتن تک تک نکات ذکر شده در این مقاله، خریدی به صرفه و مطمئن را رقم بزنند. پس با ما در ادامه مطالب همراه باشید، تا شما را با ویژگی های منحصر بفرد پارچه های روکش صندلی و انواع و اقسام آن ها آشنا کنیم. بطور کلی پارچه روکش صندلی ماشین یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین پارچه ها در بخش صنایع نساجی هستند.  اگر شما نیز جزو فروشندگان صنایع پارچه های مخصوص اتومبیل  هستید، پیشنهاد می شود تا بهترین و با کیفیت ترین پارچه های روکش صندلی ماشین را به طور مستقیم و بدون وجود واسطه با نازل ترین قیمت از درب کارخانه تهیه فرمایید. این نوع از پارچه ها نیز مانند سایر پارچه های به کاررفته در صنعت، مانند نمدهای صنعتی به راحتی با نازل ترین قیمت از درب کارخانه قابل خریداری هستند.

در واقع انتخاب مناسب پارچه روکش صندلی برای خودرو یکی از بزرگترین دغدغه های افراد است. اگر فروشندگان و یا مشتریان دقیقا بدانند کدام نوع و مدل از پارچه های روکش صندلی ماشین را مدنظر دارند، انتخاب آن راحت تر خواهد شد. ولی در غیر اینصورت، بدلیل تنوع در رنگ، الگو و طرح و مواد مورد نیاز ممکن است، کمی گیج کننده بنظر برسد.

پارچه روکش صندلی ماشین

پارچه صندلی خودرو

پارچه روکش صندلی ماشین ساخته از مواد مختلف در این مجموعه موجود است. علاوه بر در نظر گرفتن سایر نکات، توجه به کلاس و مدل خودرو و محدودیت هزینه نیز جزو موارد اساسی در انتخاب بهترین پارچه روکش صندلی خودرو می باشند. یکی از محبوب ترین پارچه های روکش برای خودرو، مدل چرمی هستند. این گزینه برای خودروهای لوکس در نظر گرفته می شود و بسیار ماندگار و البته پرهزینه هستند، ولی در عوض این مدل روکش ها جلوه فوق العاده ای را برای خودرو به ارمغان می آورند. همچنین به جذابیت و ظرافت وسایل خودرو می افزایند. این روکش ها دارای خواص منحصر بفردی اعم از داشتن تهویه، حس تنفس پذیری و بادوام بودن و جلوه زیبا از مهم ترین عوامل انتخاب این جنس پارچه روکش صندلی ماشین می باشد. و حتی بدلیل اینکه چرم با دوام است، برای ارزش فروش مجدد وسیله نقلیه هم مشکلی ایجاد نمی کند. ولی از طرف دیگر هم معایبی در خصوص جنس پارچه چرمی روکش ماشین وجود دارد اینست که، متاسفانه تنوع رنگ زیادی در این نوع روکش ها دیده نمی شود و نمی توان انتظار داشت که رنگ های متفاوتی با توجه به مدل ماشین و دکوراسیون داخل آن بتوان انتخاب کرد. ولی از طرفی نیز، خودروهای لوکس نیاز زیادی به روکش های صندلی فانتزی ندارند. از اینرو این دسته از پارچه های روکش صندلی ماشین بیشتر مناسب خودروهای لوکس و با هزینه بالا هستند ولی نکته جالبی که در خصوص پارچه های چرمی روکش وجود دارد آنست که، اگر لکه و یا کثیفی روی آن ایجاد گردد، ممکن است نیاز به استفاده از متدهای خاص و روش های جدیدتر جهت از بین بردن آن می باشد.

مدل های پارچه فانتزی روکش های صندلی خودرو

یک سری از پارچه روکش های صندلی دارای مدل های  فانتزی هستند، که البته ایده آل کسانی می باشند که بدنبال خرید پارچه های مقرون به صرفه تر هستند.این مدل پارچه روکش صندلی ماشین اغلب توسط صاحبان خودرو های غیر لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این امر نیز واضح است زیرا، می تواند بر مدل و احساس برتر طلبی در خودروهای لوکس تاثیر بگذارد. روکش های پارچه ای صندلی بسیار قابل تنفس هستند، بطوریکه سرنشینان هرگز احساس گرما و یا ناخوشایندی در هنگام سفر ندارند. اغلب این قبیل پارچه ها، توسط خودروهای خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه ها بسته به سلیقه شخص و انتخاب سبک و الگوهای متفاوت آن فراوانی بسیاری دارند. بنابراین افراد می توانند پوششی را انتخاب کنند که، به رنگ و پوشش داخلی خودرو را درک کند. انتخاب دقیق نوع و مدل پارچه روکش صندلی ماشین بستگی زیادی به بودجه فرد و سلیقه شخص بستگی دارد.

از اولین روزهای کشت پنبه و تولید پارچه نخی، الیاف مصنوعی پتو به دلیل خنکی و سبکی استثنایی آن مورد توجه بوده است.

اما نکته اصلی اینجاست که، پارچه های روکش صندلی خودرو که در ایران تولید می شوند، اغلب از جنس های مختلفی همچون، ژاکارد، مخمل، نئوپرن، چرم، جین، مش، پوست گوسفند و خز اکریلیک می باشد. معمولا پارچه های ژاکارد احساس نرمی و آسایش ویژه ای را برای مسافرین به ارمغان می آورد، علاوه بر آن این پارچه ها بسیار بادوام می باشند و همچنین کیفیت قابل قبول و متوسطی دارند. ولی هزینه آنها تقریبا بالا می باشد، که انتخاب آن برای خودروهای خانوادگی باتوجه به دوام بالای آن، می تواند گزینه مناسبی باشد.

جنس پارچه روکش صندلی ماشین

پارچه های بعدی، جنس مخمل هستند، که آنها نیز مانند پارچه های ژاکارد اغلب احساس آسایش و آرامش ویژه ای را برای سرنشینان خودرو به ارمغان می آورند. شایان ذکر است که، وجود ویژگی هایی همچون دوام بالا و آسایش و راحتی هنگام استفاده از آن ها داخل خودرو یکی از مهم ترین نکاتی می باشد که باید حتما بدان در طول سفرهای طولانی با ماشین توجه کرد. بنابراین پارچه های ماندگار و با دوام برای خودروهای خانوادگی بسیار پرفروش می باشند. تنها عیب جنس پارچه های روکش صندلی ماشین از نوع مخمل در واقع آنست که، این پارچه ها مقاومت در برابر آب بسیار کمی دارند و به راحتی مرطوب می گردند، که به تبع برای سفرهای طولانی مناسب نمی باشند. در عوض دارای دوام بسیار بالا و کیفیت متوسطی بین سایر پارچه های مخصوص صندلی ماشین دارند. هم پارچه های ژاکارد و پارچه های مخملی مخصوص روکش صندلی ماشین، قابل شستشو می باشند. پارچه های روکش صندلی از جنس نئوپرن نیز حس آسایش و راحتی را به سرنشینان خودرو می بخشند و برخلاف پارچه های جنس مخمل، توانایی مقاومت در برابر آب آنها بسیار زیاد است. این پارچه ها نسبت به پارچه های ژاکارد و مخمل نسبتا دوام بالاتری دارند و هزینه تهیه آنها نسبت به دو پارچه مخمل و ژاکارد نسبتا کمتر می باشد. در خصوص جنس پارچه های چرم که یکی از محبوب ترین جنس پارچه روکش صندلی ماشین، خصوصا برای خودروهای لوکس می باشد می توان عنوان کرد که، این پارچه ها از نظر راحتی و حس آرامش مانند پارچه های جنس بوم هستند و نسبت به جنس مخمل و ژاکارد احساس آرامش کمتری را برای سرنشینان فراهم می کنند. ولی در عوض با ظاهر لوکس خود جلوه ای فوق العاده به سبک خودرو می بخشند. این جنس پارچه ها مقاومت بسیار مناسبی در مقابل آب از خود نشان می دهند. حتی این میزان مقاومت در برابر رطوبت و آب از پارچه هایی با جنس نئوپرن و ژاکارد و مخمل نیز بیشتر می باشد.

برای تمیز کردن الیاف مصنوعی گلستان مخملی بهتر است از شوینده های مایع استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما