پارچه حوله حمام در مرکز پخش تهران با بهترین کیفیت

پارچه حوله حمام زیبا و با کیفیت همیشه محبوب هستند و زندگی را راحت و  دلچسب تر می کنند.
این پاره ها زمانی بسیار مورد اقبال و توجه افراد است که بسیار از جذب و آبگیری خوبی برخوردار باشند.

 پارچه های حوله ای حمام چیست؟

پارچه حوله حمام چیست؟

حوله حمامی تری 100 پنبه ای مورد علاقه مشتریان است. و این مورد اصلا  تعجب آور نیست، زیرا خواص شناخته شده الیاف پنبه برای جذب رطوبت و تبخیر سریع آن برای مدت طولانی شناخته شده است.
فن آوری های تکمیلی و تکنولوژی جدید و کامل برای تولید انواع پارچه حوله حمام  از پنبه باعث شده است که در مقایسه با پارچه هایی ارزان .و با الیاف گهگدار ترکیبی ، قابلیت جذب چندین برابر افزایش یابد.
یک حوله حمامی بیش از پنج برابر  خاصیت جذب آب و خشک تر از یک حوله معمولی است.
قابل ذکر است که پارچه های کتانی بهتر از پنبه رطوبت را جذب می کند و الیاف بامبو در این مورد از پارچه کتان و پنبه پیشی می گیرد.

حوله های حمام با کیفیت چه باید باشد؟

ویژگی و کیفیت پارچه حوله حمام

ترجیحاً پارچه طبیعی ! پنبه، بامبو، کتان، زیرا در دمای بالا باعث سوختگی روی بدن نمی شود و ساختار آن را تغییر نمی دهد یا تغییر شکل نمی دهد.
پارچه حوله حمام باید آب را به خوبی جذب کند و به سرعت خشک شود، این امر به دلیل ساختار خاص پارچه تضمین می شود – معمولاً به صورت حلقه هایی ساخته می شود که با افزایش سطح جذب رطوبت، باعث خشکی بدن می شود.
مدت زمان کوتاهی برای خشک کردن و زودون آب از بدن زمان ببرد.
همچنین، حوله های حمام باید به اندازه کافی نرم باشند، زیرا زمانی که بدن  بخصوص در حالت بخار  و حوض ها و سالن های سونا بسیار حساس است، پس از  این حوله برای حمام کردن، دوش گرفتن بعد از حمام استفاده می شود و باید دارای کیفیت بسیار عالی باشند.
چگالی بالا از 500 گرم در متر مربع تا 700 گرم در متر مربع، جذب آب بهینه حوله حمام و عمر طولانی آن را فراهم می کند و همچنین وزن محصول نه چندان بزرگ را تضمین می کند.
حوله حمام برای عملکرد با کیفیت بالا باید اندازه کافی داشته باشد، محبوب ترین آن 70×140 سانتی متر، سپس 70×150 سانتی متر و 100×150 سانتی متر  است و این اندازه یکی از بزرگترین اندازه های پارچه حوله حمام  است که می تواند به عنوان پوشش بدن در سونا یا اتاق بخار استفاده شود.

چرا خرید اینترنتی پارچه ها اغلب موارد بهتر است؟

چرا خرید اینترنتی پارچه حوله حمام اغلب موارد بهتر است؟

محصولات ما شامل  انواع پارچه حوله حمام ساخته شده در کارخانه ما  است و همچنین انواع این پارچه ها با رنگبندی متنوع در مجموعه موجود است. شما بدون صرف زمان رفت و آمد تنها با استفاده از گوشی یا تبلت خود پارچه ها میبینید و سپس سفارش می دهید.یک فیلتر مناسب، عکس های متعدد، نظرات مشتریان به شما کمک می کند تا تصویر کاملی از  پارچه حوله حمام انتخابی داشته باشید. و مشاوران برای سفارش سریع و راحت به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد.
در هنگام خرید اینترنتی سعی کنید از سایت های معتبر محصولات خود را تهیه کنید و چه بصورت خرده و چه بصورت عمده خرید می کنند  سعی کنید حتما به بسته بندی و نام محصول و اعتبار سایت و کارخانه خیلی توجه کنند.
دقت فراوان کنید که آیا کارخانه و تولیدی برایتان محصول را  بسته بندی مناسب  و حتی بهداشتی می کنند؟ مطمین شوید که حتما بر روی بار دریافتی آدرس و گارانتی و مشخصات سایت و کارخانه درج شده است؟ آیا محصولات دارای گارانتی و شامل عودت کالا در صورت نخواستن جنس به هر دلیل می شود؟

کاربرد پارچه های حوله ای پس از خرید و دوخت

شما میتوانید همچنین پس از خرید پارچه حوله  حمام و دوخت آن در کارگاه و تولیدی خودتان طرح ها و تزیینات مختلف به صورت توری، گلدوزی، بدلیجات، چاپ های موضوعی و همچنین طرح هایی به شکل پارچه های ژاکارد به این حوله حمام و دستی اضافه کنید این کار علاوه بر فروش بالا  به ایجاد فضای نابی از دلپذیری و راحتی در سرویس بهداشتی و حمام کمک می کند.
به این حوله های حمام می توانید کمی رنگ مجاز اضافه کنید تا رنگ و رو رفتگی این حوله ها از بین برود و حس خوب حوله نو دوباره ایجاد بشود و حمام را به سرعت و به راحتی تازه کنند.
همچنین می توانند به مناسبت یک مراسم رسمی یا تعطیلات به عنوان هدیه برای یک فرد عزیز خدمت کنند.
تا آن ها هم از یک هدیه زیبا بهره ببرند و هم از خرید یک وسیله شخصی بی نیاز بشوند و از استفاده از دستمال های کاغذی و حفظ محیط زیست کمک شایانی بکنید!
به هر حال، یک حوله حمام زیبا یک هدیه خوش آمد گویی است، به خصوص اگر ویژگی های شخصیتی را در نظر بگیرید و بر اساس آنها هدیه ای را انتخاب کنید.

از اولین روزهای کشت پنبه و تولید پارچه نخی، الیاف مصنوعی پتو به دلیل خنکی و سبکی استثنایی آن مورد توجه بوده است.
سپس زمان حال برای مدت طولانی در خاطر می ماند و در این باره کلی شخص را شگفت زده میکنید  و احساسات مثبت را به همراه می آورد و پس از هربار استفاده از حوله به یاد شما میفتد.

بهترین مرکز خرید پارچه حوله حمام

برای خرید پارچه حوله حمام بهتر است از تولیدی ها و کارخانه ها خرید کنید در این صورت می توانید در هزینه ها بسیار صرفه جویی کنید و تا حد الامکان تخفیف بگیرید.

برای تمیز کردن الیاف مصنوعی گلستان مخملی بهتر است از شوینده های مایع استفاده کنید.
شما با انتخاب کارخانه  ما می توانید به صورت مستقیم  و بدون هیچ گونه دلال  و واسطه ای اینگونه محصولات را  از درب کارخانه تهیه فرمایید.
در صورت انتخاب ما می توانید از آپشن های چون

  • خرید به صورت عمده و مستقیم
  • بهترین قیمت بازار
  • صحبت با مشاوران ما و دریافت مشاوره های رایگان
  • تحویل در سریع ترین زمان  سفارشات خود
  • تضمین کیفیت و  بالاترین کیفیت
  • و …

جهت خرید عمده پارچه های حوله ای ما می توانید از طریق تلفن ها و پر کردن فرم با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما