پارچه اسپان باند

پارچه های تابیده شده توسط نخ هایی تولید می شوند که از الیاف کوتاه  تشکیل شده اند. تمام پارچه‌های طبیعی مانند پنبه و پشم همیشه پارچه‌های تابیده می‌شوند، زیرا ما قادر به تولید پارچه‌های طبیعی در رشته‌های پیوسته نیستیم. پارچه های مصنوعی مانند پلی استر، پلی پروپیلن، نایلون، کوردر و غیره را می توان به صورت منگنه یا پارچه تابیده تولید کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز عرضه پارچه اسپان باند آنتی باکتریال - نساجی ندا

پارچه‌های تابیده شده معمولاً با بهترین کارایی یا ماندگاری رتبه‌بندی می‌شوند، عموماً نرخ جریان کمتری دارند، احتمال کور شدن بیشتری دارند و ضعیف‌ترین انتشار کیک را دارند. آنها همچنین به طور کلی مقاومت سایشی بهتری خواهند داشت.

ساخت پارچه اسپان

پارچه‌های تابیده شده مانند پارچه‌های چند رشته‌ای ممکن است شسته شوند، گرما شوند، کلندری شوند یا تکمیل شوند تا کشش نخ داخلی در طول فرآیند بافندگی از بین برود، به طوری که وقتی پارچه به شکل ساخته شده روی فیلتر ما نصب شد، فرمی را که داریم حفظ کند.

بررسی پارچه اسپان باند نبافته

ساخته شده بدون تنظیم گرما یا تکمیل، این پارچه به احتمال زیاد منقبض می شود و حتی ممکن است کشیده شود و شکلی متفاوت از پارچه اولیه به خود بگیرد. این پارچه‌ نخی تابیده شده از نخ‌های تابیده شده تولید می‌شوند و اندازه نخ آن‌ها عموماً به‌عنوان سیستم‌های پشمی، سیستم‌های پوسیده یا سیستم‌های پنبه‌ای طبقه‌بندی می‌شوند.

بافت پارچه اسپان

به طور کلی، پارچه هایی که ما در فیلتراسیون مایع استفاده می کنیم توسط نخ های سیستم پنبه ای تولید می شوند و شماره گذاری می شوند، مانند 12/1، 6/1، و غیره. سیستم شماره گذاری نخ در اینجا فقط برعکس سیستم انکار است در نخ رشته ای به عنوان مثال، یک نخ 12/1 نصف اندازه 6/1 است. نخ ریسیده شده اعمال می شود که در این صورت آنها به عنوان 12/2 مشخص می شوند، به عنوان مثال، 2 یک 2 لایه است. گاهی اوقات ممکن است یک نخ 12/3 پیدا کنیم که به این معنی است که یک نخ 3 لایه است. مجدداً، نخ‌های ریسیده شده باید به‌گونه‌ای پیچیده شوند که تک تک الیاف اصلی در کنار هم قرار گیرند و دسته نخ را ایجاد کنند. به طور کلی، پارچه کودری ریسی شده بسته به نوع نخ و طول منگنه ممکن است 12 تا 15 دور در اینچ داشته باشند. به عنوان مثال، نخ های پنبه ای ممکن است طول الیافی بین ۱ تا ۱۱/۲ اینچ داشته باشند. نخ‌های تابیده شده پلی‌پروپیلن، نخ‌های مصنوعی هستند که ممکن است طول‌های اصلی از 2 تا 4 اینچ داشته باشند.

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی مشهد | بزرگترین بازار پارچه در کشور - پارادا

پارچه نخی ساده

الگوهای بافت نخ های تابیده معمولاً همان هایی است که در چند رشته می بینیم، مانند بافت های ساده، بافت های آکسفورد، بافت های جناغی، ساتن و غیره.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما