قیمت لایی سوزنی پلی استر در کارخانه

قیمت لایی سوزنی به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین خاطر این محصول، قیمت های متفاوتی در بازار دارد. نوع الیاف، برند سازنده و اندازه، وزن و ضخامت پارچه بر قیمت لایی سوزنی تاثیر دارد. مهمترین عامل تعیین کننده قیمت لایی سوزنی، کیفیت آن است. در صورتی  که کارخانه سازنده از الیاف با کیفیت و مرغوبی برای تولید این محصول استفاده کند، قیمت لایی سوزنی هم بالاتر خواهد بود.

لایی سوزنی و کاربردهای آن

کاربردهای لایی سوزنی

لایی سوزنی از دسته منسوجات بدون بافت است که برای تولید آن، الیاف با روش سوزنی در هم تنیده می شوند. جنس اغلب لایی های سوزنی از پلی استر است. در گذشته لایی سوزنی فقط در دو رنگ سفید و مشکی تولید می شد، اما در حال حاضر در رنگبندی خوب و متنوعی در بازار موجود است. این پارچه به دلیل دوام بالا و ویژگی های مثبت، کابردهای زیادی در بخش های مختلف به خصوص بخش صنعت دارد.

از لایی سوزنی برای جلوگیری از اتلاف انرژی و حرارت به عنوان عایق حرارتی در محیط های مختلف و برای عایق بندی لوله ها استفاده می شود.

لایی های سوزنی نازک و با  ضخامت کم برای آستر لباس های زمستانی استفاده می شوند. در کل، لایی سوزنی استفاده زیادی برای آستر انواع لباس ها در خیاطی و صنعت پوشاک دارد.

کاربرد دیگر لایی سوزنی به عنوان عایق صوتی و برای جلوگیری از نفوذ صدا هست.

همچنین لایی سوزنی مصرف زیادی در عروسک سازی و صنعت خودروسازی دارد.

برخی از تولید کنندگان مبلمان و کالای خواب هم از لایی سوزنی در فرآیند تولید خود استفاده می کنند.

قیمت لایی سوزنی با توجه به هر یک از این کاربردها و مدل مورد نیاز متفاوت است.

لایی سوزنی رنگی

قیمت خرید مستقیم از کارخانه

قیمت خرید لایی سوزنی

خوشبختانه در حال حاضر تولید کنندگان زیادی در ایران در حال تولید انواع لایی سوزنی هستند و می توانید در هر نقطه ای از کشور این محصول را بخرید. لایی سوزنی تولید کارخانه های داخل کشور کیفیت قابل قبولی دارند و با مشابه خارجی آن رقابت می کنند.

اگر قصد خرید عمده لایی سوزنی را دارد، مزیت شما در این است که آن را به طور مستقیم از تولیدکننده بخرید، چرا که با این کار و با حذف واسطه ها، قیمت لایی سوزنی برای شما مناسب و کمتر می شود و در نهایت سود بیشتری بدست می آورید. در حال حاضر بسیاری از تولید کننده های معتبر محصول خود را از طریق سایت اینترنتی خودشان به فروش می رسانند که دردسرها و مشکلات خرید حضوری را هم ندارد.

سعی کنید خرید خود را از فروشنده ای معتبر انجام دهید که علاوه بر ارائه محصولی با کیفیت، بهترین قیمت لایی سوزنی را به شما پیشنهاد می کند.

اگر قصد خرید عمده لایی سوزنی دارید، کارخانه ما انواع مختلف این محصول را با کیفیت مناسب در سایت خود عرضه می کند. فقط کافی است با ما تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید تا در اسرع وقت و به آسانی کالای مورد نظرتان را در محل خود تحویل بگیرید. با این کار تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما