قیمت فروش پارچه عبایی 20.80 در نمایندگی کارخانه

قیمت فروش پارچه عبایی طی چه چیزهایی مشخص می شود؟
در زمان های قدیم تر، معمولا فقط از رنگ مشکی در پارچه عبایی استفاده می شده است.
دلیل این امر را تاریخ نویسان کمبود منابع و مواد اولیه در دسترس در آن زمان جهت ساخت این پارچه ها عنوان کردند‌.

فرآیند تولید پارچه عبایی

این پارچه ها که بعدها عبا و یا بیشت نام گرفت، اغلب از دو تکه پارچه ساخته می شده است.
دو قسمت پارچه را به صورت افقی بهم می دوختند و سپس دو قسمت دیگر آن را تا می کردند تا دو صفحه در بخش بالایی و پایینی عبا ایجاد گردد.
برای زیباتر دیده شدن پوشیدنی های تولید شده با این پارچه ها، اغلب در قسمت دورگردن و یا شانه ها و همچنین در بخش بازشوی جلو پارچه، به گلدوزی می پرداختند.
بدین ترتیب پارچه جلوه بصری فوق العاده ای به خود می گرفت.
تنها فرق مدل مردانه و زنانه این منسوجات در میزان ضخامت گلدوزی به کار رفته روی پارچه مربوط بود.
بدین ترتیب که در مدل مردانه این پارچه ها، از عرض و ضخامت باریک تری از گلدوزی استفاده می شد و در نسخه زنانه این منسوجات نیز گلدوزی ها و تزئینات بیشتری به کار برده می شده است‌.
بدین ترتیب که بیشتر در آن زمان، بزهای سیاه در دسترس بودند و از پوست و پشم آن ها پارچه عبایی تولید می شد، سبب آن شد که اکثر زنان و مردان فقط از رنگ مشکی این پارچه ها استفاده می کردند‌.

قیمت فروش پارچه عبایی از درب مجموعه با کمترین قیمت!

قیمت فروش پارچه عبایی از درب مجموعه با کمترین قیمت!

علاوه بر موارد ذکر شده یکی از نکاتی که همواره ذهن فروشندگان پارچه عبایی را به خود مشغول کرده آنست که، چگونه می توان این محصول را در بالاترین سطح کیفی خود و با قیمت مناسب و به صرفه تهیه کرد.
در واقع در پاسخ به این سوال مهم و کاربردی در زمینه تهیه اقلام نساجی می توان گفت که با توجه به این که واحد تولیدی پارچه بازار خود به طور مستقیم و با کمترین تعداد واسطه نسبت به تهیه و عرضه پارچه عبایی اقدام می کند.
از این رو بهترین روش جهت داشتن قیمت فروش پارچه عبایی مطمعین و باصرفه اقتصادی حذف واسطه ها و کاهش هزینه های واسطه گری و در نهایت تهیه پارچه با کیفیت و ارزان به طور مستقیم از درب کارخانه می باشد.
این مجموعه تولیدی با در نظر گرفتن بالاترین سطح کنترل کیفی و به همراه  تاییدیه تست های بین المللی، با بهره گیری از آزمایشات مختلف و متنوع بهترین کیفیت پارچه عبایی را در اختیار عمده خریداران قرار می دهد.
با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فناوری به خصوص در بخش های مختلف صنایع نساجی و بهره گیری از ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته تر، صنعت تولید پارچه عبایی نیز رونق ویژه ای پیدا کرد.

به خصوص کشورهای مسلمانی همچون ایران و همسایگان از انواع پارچه های عبایی استقبال ویژه ای می کنند.

نحوه نگهداری و موارد شستشو پارچه عبایی

نحوه نگهداری و موارد شستشو پارچه عبایی و قیمت فروش پارچه عبایی

خاصیت روانی و لخت شدن این پارچه ها سبب شده تا برای مصارفی اعم از شال و حجاب مورد استقبال ویژه ای قرار گیرند.
پارچه عبایی علاوه بر جلوه سرسخت ظاهری خود، در هنگام شستن و نگهداری از آن ها لازم است تا نکاتی مهم همواره مورد توجه قرار گیرد تا از خرابی پارچه جلوگیری  گردد.
این منسوجات بهتر است تا در آب ولرم و با دست شستشه شوند و در صورت استفاده از ماشین لباسشویی حتما از دور چرخش کند آن بهره برده شود.
بهتر است تا جهت حفظ رنگ و دوام پارچه نیز، آن را در کیسه های مخصوص ماشین قرار داده و سپس جهت شستشو به داخل ماشین لباسشویی منتقل کرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما