قیمت خرید پارچه تترون پیراهنی و بیمارستانی عرض 150 سانت و 3 متر

خرید مستقیم انواع پارچه تترون از کارخانه

برای استعلام و دریافت لیست قیمت خرید پارچه تترون از شرکت تولیدی می توانید از طریق اطلاعات تماسی مندرج در این سایت اقدام کنید. کارشناسان ما اطلاعات لازم و کافی را در مورد مشخصات فنی و شرایط فروش مستقیم کارخانه در اختیار شما قرار می دهند. هر یک از این پارچه ها به دلیل ویژگی ها و قابلیبت های ویژه ای که دارند در کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل امروزه انواع مختلفی از این محصول را در بازار می توانیم مشاهده کنیم که هر کدام از آن ها دارای قیمت های مختلفی هستند.

قیمت خرید پارچه تترون

خرید پارچه تترون ارزان تر از قیمت بازار

خرید تترون ارزانقیمت خرید پارچه تترون ساده و طرح دار از کارخانجات می تواند در مقایسه با قیمت های ارائه شده در بازار کمتر و به صرفه تر باشد. امروزه تولیدکنندگان و کاخانجات بسیاری هستند که انواع متنوعی از این محصولات را به صورت مستقیم و در قیمتهای مناسب عرضه می کنند. خریداران می توانند این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب از کارخانجات معتبر تهیه کنند.

تنها تفاوت در این میان متراژ مورد درخواست مشتریان است. فروش هر کارخانه و هر پارچه ای یک مقدار حداقل دارد. برای اطلاع از شرایط می توانید تماس بگیرید. برای خرید در متراژهای پایین تر باید به نمایندگیها و یا بازار پارچه تترون و یا فروشگاههای آنلاین مراجعه کرد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی در کارخانه

فروش پارچه بیمارستانیقیمت خرید پارچه تترون بیمارستانی نیز در فروش ویژه که توسط کارخانجات معتبر صورت می گیرد، از قیمت بازار کمتر است. انواع مدل های این پارچه را در رنگ های مختلف می توان مشاهده کرد. همانطور که می دانید تترون بیمارستانی کاربردهای زیادی در مراکز درمانی و بیمارستانی دارند. وجه تمایز آن با سایر انواع تترون در گرماژ پایین و در نتیجه قیمت ارزان تر آن است. البته به واسطه اینکه کاربرد آنها به گونه ای است که انتظار دوام و کیفیت بالا را نداریم. در مجموع باید گفت با یک محصول خاص برای کاربرد خاص روبرو هستیم. فلذا توزیع آن به گستردگی انواع دیگر پارچه تترون نخواهد بود. تولید کنندگان این محصول برای ارائه آن از طریق نمایندگی ها و مراکز پخش و نیز توزیع مستقیم اقدام می کنند.

لیست قیمت انواع پارچه تترون پیراهنی در طرح ها و رنگ های مختلف

لیست قیمت انواع پارچه پیراهنیتترون پیراهنی تنوع بسیار بالاتری نسبت به تترون بیمارستانی دارد. هم از نظر کیفیت و هم از نظر طرح و رنگ. قیمت خرید پارچه تترون پیراهنی نیز به این دو عامل بستگی دارد. برای مثال در صورت استفاده از نخ پلی استر ویسکوز 35.65 در تار و پود، کیفیت بالاتری نسبت به پارچه ای که نخ تار آن فیلامنت و نخ پود آن پلی استر ویسکوز است، شاهد خواهیم بود. کیفیت نخ به کار رفته نیز تأثیر به سزایی در مشخصات نهایی پارچه خواهد داشت. برای مثال میزان پرزدهی به شدت تحت تأثیر کیفیت نخ قرار دارد.

هزینه تولید تترون ساده از هزینه تمام شده تترون طرحدار اندکی کمتر است.

لیست قیمت پارچه تترون پیراهنی در خرید مستقیم از کارخانه را نیز می توانید از کارشناسان و مشاوارن فروش دریافت نمایید.

تولید کنندگان بزرگ پارچه تترون در ایران

تولید کننده پارچه تترون در ایرانکارخانجات و برندهای مهم در بازار ایران عبارتند از بروجرد، سعادت، فلورا، آکسفورد، فخرتکس، آیدین، زرین پود و … . برخی از این برندها علاوه بر بازار ایران، در کشورهای منطقه نیز شناخته شده هستند. کارخانجات بسیاری نیز در کشور فعال هستند که به صورت سفارشی برای برندهای مختلف پارچه تولید می کنند.

اگر خریدار انواع تترون بیمارستانی، پراهنی ساده و مطرح در متراژهای بالا هستید و می خواهید سفارش تولید ثبت نمایید و یا دنبال قیمت خرید پارچه تترون در خرید عدلی و طاقه ای هستید، با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما