فروش پارچه تریکو عمده در بازار تهران

پارچه ها بر اساس نوع بافت به دو نوع تاربافت و پود بافت تقسیم می شوند که تریکو جزو دسته تاربافت است. بر خلاف انواع معمولی که بافت حول پود انجام می شود در این نوع، بافت حول تار صورت می گیرد. این نوع بافت باعث استحکام و دوام بیشتر در برابر در رفتن یا جداشدن تار و پود محصول از همدیگر می شود. فروش پارچه تریکو پلی استر در فروشگاه های بزرگ به صورت حضوری یا آنلاین انجام می شود.
فروش پارچه تریکو عمده در بازار تهران

تأمین کننده پارچه تریکو نخی در کشور

تأمین کننده پارچه تریکو نخی در کشوراین محصولات به علت دوام و لطافت خود بیشتر برای لباس های زیر، لباس نوزادان و جوراب استفاده می شوند. انواع طرح های کودکانه برای سرویس های نوزادی به کار می روند. از آنجا که در مقابل شستشوی زیاد مقاوم هستند و آب رفتگی و از دست دادن رنگ در آن ها کمتر از سایر جنس هاست مناسب لباس بچه ها هستند.

پارچه اسپان باند بیمارستانی با انواع رنگ های شاد برای لباس های خانگی بزرگسالان به شکل بلوز، شلوار، لباس خواب و راحتی، لباس زیر و جوراب استفاده می شوند.

کارخانجات نساجی، تامین کننده پارچه جین کاغذی کشور هستند. این نوع کالا بسته به نوع خود چهارفصل بوده و به صورت نازک، کلفت و حوله ای تولید می شود.

فروش پارچه تریکو رنگی با کیفیت عالی

فروش پارچه تریکو رنگی با کیفیت عالیکارخانه های تولید کننده پارچه تریکو این محصول را در رنگ های مختلف به صورت ساده و طرح دار تولید می کنند. برای خرید بهترین نوع با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت می توان به سایت های بزرگ فروشگاهی مراجعه کرد. برای خرید اینترنتی توجه به وزن محصول ضروری است.

قیمت پارچه تریکو کیلویی به صورت عمده در بازار

قیمت پارچه تریکو کیلویی به صورت عمده در بازارفروش این محصول بر خلاف سایر انواع آن به صورت متری نیست و معمولا به صورت کیلویی فروخته می شود. قیمت هر کیلو پارچه رومبلی مخمل بسته به ضخامت و عرض و کیفیت آن تعیین می شود. طاقه های این کالا معمولا بیست کیلویی هستند.

عرض محصول بر اساس سفارش و خواست مشتری و سفارش دهنده متفاوت است. بیشتر خریداران این کالا تولید کنندگان پوشاک نوزاد، تی شرت و جوراب هستند.

محصولات کارخانه های ایرانی بسیار با کیفیت بوده و از طریق نمایندگی های فروش پارچه تریکو و سایت های اینترنتی به خریداران عرضه می شود.

وارد کننده پارچه تریکو نخی در ایران

وارد کننده پارچه تریکو نخی در ایرانسالانه مقادیر زیادی از این محصول از کشور ترکیه به داخل وارد می شود. محصول وارداتی کیفیتی مطابق با استانداردهای جهانی داشته و رنگ ثابت، نخ عالی و قیمت مناسب آن مورد استقبال مشتریان است.این محصولات به وسیله مدرنترین دستگاه های پیشرفته بافته شده و درجه یک می باشد. قیمت پارچه تترون بیمارستانی آن باعث فروش خوبش در بازار ایران شده است.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما