فروشگاه پارچه ملحفه ای ارزان در تهران

پارچه ملحفه ای به انواعی از پارچه ها گفته می شود که از الیاف و جنس های مختلفی تشکیل شده اند و برای تهیه و دوخت انواع مختلف ملحفه ، رو تختی ها، رو بالشتی و تشک استفاده می شود. این پارچه ها با جنس های مختلف و با برندهای گوناگون در سراسر کشور تولید و عرضه می شوند. در زمینه فروش آن ها نیز، فروشگاه های متعددی این پارچه ها را در انواع مختلف با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. قیمت اینگونه پارچه ها با توجه به جنس به کار رفته در آن تعیین می شود. جهت تهیه این محصول با قیمت مناسب در سراسر کشور، می توان از طریق بازار و فروشگاه پارچه ملحفه ای که این محصول را با قیمت مناسب و ارزان و با کیفیت بالایی عرضه می دارند این محصول را خریداری نمود.فروشگاه پارچه ملحفه ای ارزان در سراسر کشور

خرید انواع پارچه ملحفه ای

خرید انواع پارچه ملحفه ای در مشهدکارخانجات تولید پارچه های ملحفه ای بیشتر در شهرهایی مثل:

  • تهران
  • قزوین
  • مشهد
  • بروجرد
  • یزد
  • اردکان
  • اصفهان

مستقر هستند. شرکت های نساجی با برندهای گوناگونی اقدام به تولید و عرضه این پارچه می کنند. برای تهیه و خرید انواع پارچه های ملحفه ای با کیفیت بالا در شهری مانند مشهد می توان از طریق بازار و فروشگاه های مرتبط در زمینه فروش انواع پارچه اقدام به خرید کرد.

فروش ملافه درجه یک ایرانی

فروش پارچه ملحفه ای درجه یک ایرانیپارچه ملحفه ای درجه یک ایرانی توسط تولیدکنندگان برتر ایرانی  با برندها و جنس های مختلف تولید و با کیفیت اعلا به بازار عرضه می شوند. برخی از جنس های این نوع پارچه ها به شرح زیر می باشند:

  • پنبه
  • فلامنت
  • پلی استر ویسکوز
  • پلی استر پنبه و …

هم چنین در بازار و بعضی فروشگاه ها نیز، پارچه هایی با برند خارجی به فروش می رسند. برای مثال افرادی که به دنبال تهیه و خرید پارچه لحاف تشک ترکیه هستند، می توانند از طریق بازار و فروشگاه هایی که این محصول را با این برند خاص می فروشند اقدام به خرید خود نمایند.

رقابت برندها در بازار پارچه ملحفه ای

رقابت برندها در بازار پارچه ملحفه ای

هنگام مراجعه به فروشگاه پارچه ملحفه ای یکی از مواردی که جلب توجه می کند، تنوع برند هاست. این تنوع باعث تقویت این گمان می شود که رقابت در این بازار بسیار تنگاتنگ است. البته که این حدس بهره ای از حقیقت دارد. اما باید دقیق تر به بررسی بازار بپردازیم. بازار بخش های مختلفی دارد. برخی از مشتریان به دنبال جنس های ارزان هستند. برخی دیگر صرفا کالای با کیفیت بالا خرید می کنند. در برخی مناطق رنگ ها و طرح های خاصی طرفداران و مشتریان زیادی دارد. در حالی که همان طرح و رنگ در منطقه دیگری خریدار چندانی ندارد.

این موارد باعث می شود که کارشناسان بازاریابی و فروش، دست به تقسیم بندی بازار بزنند. در مرحله بعدی آن بخشی از بازار که با محصول و امکانات شرکت تناسب بیشتری دارد و یا دارای شرایط رقابت بهتری است و یا سود بیشتری می تواند برای شرکت داشته باشد، انتخاب می گردد. بدین ترتیب هر شرکت و برندی بر بخشی از بازار متمرکز می شود. بر این اساس اگر بخواهیم شرایط رقابت را به طور دقیق بررسی کنیم، باید رقابت را در هر بخش از بازار در نظر بگیریم. برای مثال رقابت در حوزه پارچه ملحفه ای پنبه ای عرض 250 و یا در حوزه پارچه ملحفه ای فیلامنت عرض 2 متر.

بورس پارچه در بازار تهران

بورس پارچه ملحفه ای در بازار تهرانبورس پارچه های ملحفه ای مختلفی در سر تا سر بازار تهران وجود دارند که انواع و اقسام این کالا را در جنس ها و با برندهای گوناگون و هم چنین با قیمت های متفاوت به مشتریان خود عرضه می دارند.

هم چنین مشتریانی که به دنبال خرید پارچه ارزان در تهران هستند می توانند با مراجعه به بازار پارچه ارزان تهران، پارچه ملحفه ای مورد نظر خود را با کیفیت خوب و در عین حال قیمت بسیار مناسب تهیه و خریداری نمایند.

ارزانترین قیمت پارچه ملحفه ای در کشور

ارزانترین قیمت پارچه ملحفه ای در کشورپارچه های ملحفه ای با برند ایرانی ارزان تر از جنس خارجی اش در بازار است. امروزه در داخل کشور پارچه های اعلایی تولید می شوند که مشابه جنس های خارجی می باشند. علاوه بر این قیمت های مناسبی نیز برای این محصولات وجود دارند.

همانطور که گفتیم پارچه ملحفه ای بروجرد، مشهد، اصفهان، یزد و… به بیشترین مقدار در این شهرها با کیفیت اعلا و با قیمت مناسب تولید و توزیع می شوند. جهت خرید پارچه ملحفه ای با ارزان ترین قیمت در کشور و در عین حال با کیفیت بالا، بازار پارچه این شهرها می تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.

4

  1. سلام
    فقط احتیاج بیک ملحفه برای تخت قهوه ای ومشگی و طلایی
    دو نفره با دو رویه بالشت و ملحفه اضاف هستم ممکن بفرمائید از کجا تهیه کنم ادرس من استاد مطهری کوه نور است برای در گرما بعلت بیماری سخته از خانه بیرون بروم باید ادرس دقیق داشته باشم متشکرم متشکرم

    • با سلام
      ما به صورت عمده در خدمت مشتریان هستیم
      با کمال تأسف امکان اجابت درخواست شما را نداریم.
      پوزش ما را بپذیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما