صادرات پارچه نخی مانتویی به کشور های آسیایی

 

یکی از بهترین و مهمترین اختراعات بشر، انواع مختلف پارچه می باشد که کاربردهای بسیار زیادی دارد. این پارچه ها بر اساس موادی که برای تولید آنها به کار رفته است دارای جنس های متفاوتی است. یکی از انواع مختلف آنها پارچه نخی است که همان نوع پنبه ای است که در زبان عامیانه میان مردم به آنها پارچه نخی می گویند. این نوع از پارچه دارای کیفیت فوق العاده ای است که به شکل های مختلف تولید می شوند. صادرات پارچه نخی بیشتر توسط شرکت‌های تولیدکننده و بیشتر به وسیله ی نمایندگی‌های آنها در کشورهای دیگر صورت می‌گیرد که آنها را از طریق راه های مختلف صادر می‌کنند. 

صادرات پارچه نخی مانتویی به کشور های آسیایی

خرید عمده پارچه نخی ارزان

خرید عمده پارچه نخی ارزان

شرکت ها و تولیدی‌های بسیار زیادی در کشور وجود دارد که از الیاف مختلفی برای تولید پارچه ی نخی استفاده می‌کنند. این الیاف ها به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند.

برای خرید عمده پارچه نخی ارزان می توانید مستقیماً به شرکت‌های تولیدکننده و یا به نمایندگی‌های آنها در سراسر کشور مراجعه کرده و انواع دلخواه خود را با قیمت های مناسب تر تهیه نمایید.

فروش پارچه نخی با تخفیف استثنایی در کشور

فروش پارچه نخی با تخفیف استثنایی در کشور

پارچه های نخی به دلیل کیفیت و ویژگی های فوق العاده ای که دارد از طرفداران زیادی نیز برخوردار است. از این پارچه‌ها برای تولید انواع لباس ها و غیره استفاده می شود.

فروش پارچه نخی با تخفیف استثنایی در کشور بیشتر توسط نمایندگی‌ها و یا در فروشگاه‌های اینترنتی صوت  می گیرد که برای خرید می توانید به سایت های مختلف مراجعه و انواع آن ها را در طرح ها و رنگ های متنوع خریداری کنید.  

قیمت پارچه نخی مانتویی در بازار ایران

قیمت پارچه نخی مانتویی در بازار ایران

پارچه نخی با توجه به کیفیت و مواد به کار رفته در تولید آنها، دارای قیمت های مختلفی نیز می باشند که برای اطلاع از انواع آن ها می توانید به مراکز فروش پارچه در شهرها مراجعه کنید.

قیمت پارچه نخی مانتویی در بازار ایران هرساله توسط شرکت‌های تولیدی تعیین می‌شوند. این نوع پارچه دارای ویژگی ها و خصوصیات زیادی است که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  1. خنک بودن
  2. عدم ایجاد حساسیت
  3. انتقال حرارت بدن به بیرون
  4. عبور هوا 

برای خرید پارچه نخی مانتویی می توانید به بازارهای فروش پارچه در هر شهر مراجعه کنید.

صادرات پارچه نخی از ایران به چین

صادرات پارچه نخی از ایران به چین

چین یکی از خریداران اصلی انواع مختلف پارچه های نخی از ایران می باشند که آنها را در طرح ها و شکل های مختلف خریداری کرده و برای تولید لباس های متفاوت از آنها استفاده می‌کنند. صادرات این نوع کارت ها از ایران به چین هر ساله به میزان انبوه و زیاد انجام می‌شود.

کارخانه تولید پارچه انواع مختلف آنها را در شکل ها و رنگ های متنوع تولید و در بسته بندی ها و اندازه های گوناگون به سراسر کشور و همچنین سایر کشور ها عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما