صادرات پارچه ترگال طرح دار بیمارستانی به ترکیه

پارچه دارای انواع بسیار مختلف و متنوعی بوده که دارای جنس های گوناگونی نیز می باشد و نقش بسیار مهمی در صنعت پوشاک ایفا می کند. یکی از انواع مختلف آن، پارچه ترگال است که خود نیز دارای انواع مختلفی بوده و به علت استحکام و ثبات بافت آن برای ملحفه، لباس کار، لباس بیمارستانی، لباس فرم مدارس و … استفاده می شود. این پارچه علاوه بر جنس و کیفیت بالای آن، از نظر قیمت نیز بسیار مناسب است.  ویژگی های خاص و منحصر به فردی که این پارچه دارد همراه با قیمت مناسب آن، باعث شده که صادرات آن به کشورهای مختلفی انجام شود. برای مثال می توان به صادرات پارچه ترگال به ترکیه اشاره کرد که از جمله مصارف آن به عنوان پارچه بیمارستانی ترگال در نوع طرح دار آن است.صادرات پارچه ترگال طرح دار بیمارستانی به ترکیه

معتبرترین صادر کننده پارچه ترگال در کشور

معتبرترین صادر کننده پارچه ترگال در کشورکارخانه های بزرگی به عنوان مراکز تولیدی در زمینه تولید و عرضه پارچه ترگال با کیفیت مرغوب در کشور فعالیت می کنند. برخی از ویژگی های این پارچه عبارتند از:

  • ثبات در مقابل شستشو و ضدعفونی کردن 
  • قیمت مناسب
  • وزن سبک
  • عدم چروک پذیری
  • تنوع در رنگ

هم چنین واحدهای مختلف و بزرگی نیز وجود دارند که به صادرات انواع مختلف پارچه به کشورهای دیگر فعالیت می کنند. به این صورت که انواع آن را مستقیما از تولید کننده و با برندهای مختلفی خریداری کرده و به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی صادر می کنند. برای مثال می توان به صادرات پارچه به ترکیه اشاره کرد.

کشورهایی که قصد خرید عمده  پارچه از جمله ترگال را از کشور ما دارند می توانند از طریق معتبرترین صادر کننده پارچه ترگال در کشور اقدام کنند و محصولی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب تهیه نمایند.

پخش پارچه ترگال صادراتی در کلان شهرها

پخش پارچه ترگال صادراتی در کلان شهرهامعمولا صادرات و پخش کالاهای مختلف از جمله پارچه در کلان شهرها توسط واحدهای بزرگی انجام می شود. همان طور که گفتیم پارچه ترگال به دلیل ویژگی ها و کیفیت مرغوبی که دارد از جمله محصولات صادراتی محسوب می شود. بر این اساس پخش پارچه ترگال نیز به صورت عمده در کلان شهرها جهت صادرات به کشورهای دیگر انجام می شود.

بازار عمده فروشی پارچه ترگال در اصفهان

بازار عمده فروشی پارچه ترگال در اصفهاناصفهان نیز از جمله کلان شهرهایی است که در آن بازار عمده فروشی پارچه ترگال در انواع مختلف و جنس های گوناگون بسیار رواج دارد. این پارچه ها هم چنین با برندهای گوناگون داخلی و خارجی در این شهر جهت مصارف داخلی به فروش می رسند و یا جهت صادرات به کشورهای دیگر با کیفیت بسیار بالا وقیمت مناسب پخش و عرضه می شوند

تجارت پارچه ترگال طرح دار بیمارستانی

تجارت پارچه ترگال طرح دار بیمارستانیپارچه های ترگال در انواع مختلف ساده و طرح دار در بازار وجود دارند که علاوه بر تولید داخل، از کشورهای دیگر نیز وارد کشور می شوند و از طریق نمایندگی های مجاز توزیع و به فروش می رسند. برای مثال می توان علاوه بر صادرات این نوع محصول به ترکیه، از فروش پارچه ترگال ترکیه در داخل کشور نیز نام برد.

همان طور که ذکر شد از جمله مصارف ترگال طرح دار در تولید لباس های بیمارستانی است که کیفیت بالای این نوع پارچه باعث شده علاوه بر مصرف داخلی در تجارت بین کشورها بسیار مورد توجه قرار گیرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما