عرضه و تولید حوله تمام پنبه با ارزان ترین قیمت

حوله تمام پنبه در بسیاری از مکان ها به خصوص در خانه ها استفاده می شود، اما همچنان محبوب ترین کاربرد آن که بسیار مورد توجه عموم است جذب رطوبت از بدن خیس است.
اینگونه حوله ها دارای سطحی بسیار دلپذیر و خوشایند برای بدن است. آن ها بسیار ظریف و نرم است، بنابراین رایج ترین و محبوب ترین حوله ها محسوب می شود.

ساختار تولید حوله ای تمام پنبه چگونه است؟

ساختار فازی حلقه‌ های برش نخورده، که از طریق روش بافت شمعی خاصی به دست می‌آید، و یک سیستم پمپاژ کوچک را تشکیل می‌ دهد که در جذب آب بسیار عالی عمل می‌ کند و همچنین به سرعت خشک می‌ شود. (ساختار تولید کمی پیچیده است و در مقاله نمگنجد و ضرورتی هم ندارد.)
بعد از اینکه حوله ها تولید شد در صورت نیاز به رنگ به رنگرزی ها معتبر و خوب برده شده و در آنجا به رنگ دلخواه در میاد.
اما اغلب افراد و خریداران حوله های سفید را ترجیح می دهند.
در خیلی از موارد پس از برش حوله ها روی آن گلدوزی و یا طرح مورد نظر خریدار را اجرا می کنند.

محبوب ترین اندازه های حوله های پنبه ای

حوله دستی 40×70 سانتی متر؛
حوله برای صورت 50×90 سانتی متر؛
حوله حمام 70×140 سانتی متر؛
حوله های خیلی  بزرگ 100×150 سانتی متر؛

بهترین حوله ها و نحوه انتخاب

بهترین حوله ها و نحوه انتخاب

هر چه شاخص تراکم پارچه بیشتر باشد حوله بهتر و کیفیت بالاتری دارد. و یک حوله تمام پنبه تمام عیار است.
حوله های متراکم آنهایی هستند که شاخص تراکم آنها از 400 گرم در متر مربع شروع می شود وبه متراژ 700 گرم بر متر مربع ختم می شود.
آنهایی هستند که خاصیت جذب رطوبت خوبی و عالی دارند و همچنین عمر مفید بالایی دارند.
یکی دیگر از شاخص های کیفیت برای پارچه حوله ای نرمی  و سبکی آن است، هر چه حوله ای نرم تر و خوشایندتر در لمس باشد، رطوبت بدن و بخار حاصل از گرما را با ملایمت  و حس خوشایند بیشتری جذب می کند.
اما این یک موضوع سلیقه ای است، بنابراین تکنیک های مختلفی برای ساخت حلقه های بافت با  نرمی نهایی متفاوت وجود دارد. پارچه های حوله ای میکرو پنبه یکی از جدیدترین و بهترین پیشرفت های دانشمندان برای ظریف ترین و حساس ترین پوست ها است.
حوله ای میکرو پنبه ای یک حوله نخی با پرزها و بافت بسیار نرم است.
حوله حمام ساخته شده از میکرو پنبه برای به دست آوردن حداکثر راحتی از روش های جذب آب  و سبکی ایده آل است.
حوله های ژاکارد نیز محبوب هستند و دلیل خوبی هم دارند.
ساختار متناوب آنها به آنها اجازه می دهد تا به طرز درخشانی با وظیفه جذب رطوبت کنار بیایند و طراحی زیبای آنها یک حمام ساخته شده در جهت های مختلف سبک را تزئین می کند.
چنین حوله ای ماندگاری طولانی دارد و نیازی به بخارساز نیست.

ترکیبات

الیاف 100% پنبه خالص در 90% حوله های تولید شده استفاده می شود زیرا ساختار آن برای تشکیل بافت جاذب ایده آل است و پوست را تحریک نمی کند.
ماده دیگر الیاف بامبو است که 50 درصد بهتر از پنبه آب را جذب می کند و بافت نرم تر و ابریشمی دارد، اما قیمت بالاتری نیز دارد.
نوع رایج پلی استر خالص حوله میکروفیبر است که همچنین قادر به جذب آب بسیار سریع است که عمدتاً به شکل حوله  سر و مو استفاده می شود.
شما می توانید حوله های تری را ارزان و با کیفیت خوب در فروشگاه اینترنتی Textil.best، تولید کنندگان مختلف در ترکیه، اوکراین و همچنین حوله های حوله ای بلاروسی خریداری کنید. Rechitsa Textile یک سری حوله های رنگارنگ با کتیبه و همچنین سفید، کاملا مشکی برای خانم ها با رنگ های رنگارنگ و تم های خودرو ارائه می دهد.
مجموعه ای از حوله های حوله ای یک هدیه خوشایند برای عزیزان و همچنین یک خرید مفید برای سرویس بهداشتی شما خواهد بود.
مجموعه‌ای از حوله‌های حوله‌ای با رنگ‌های مشابه در حمام زیبا به نظر می‌رسند و فضای راحتی را ایجاد می‌کنند.
قیمت حوله های تری با کیفیت بالا خیلی پایین نخواهد بود، اما عمر مفید چنین محصولی طولانی خواهد بود و سرمایه های سرمایه گذاری شده در آن را توجیه می کند.

فروش انواع حوله ای تمام پنبه

فروش انواع حوله ای تمام پنبه

فروش انواع پارچه حوله ای تمام پنبه با مناسب ترین قیمت را پس مشاوره و راهنمایی گرفتن با کارشناسان ما می توانید بصورت عمده از درب کارخانه ما خریداری کنید.
فروش آنلاین محصولات ما سبب راحتی در خرید، صرفه جویی در وقت و هزینه های مربوط به ایاب ذهاب بخصوص اگر تهران نباشید   می شود.
یکی از مشکلاتی که در هر خرید انلاین وجود دارد وجود ترس و نگرانی از خرید است، اما اگر شما از یک برند معتبر خرید کنید، می تواند خیال شما راحت باشد که هزینه ای که دارید می کنید بسیار مفید است و برای خرید بعدی دیگر نگرانی ندارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما