پارچه حوله ای

حوله های حمام نرم و با کیفیت می توانند حمام شما را به یک آبگرم پنج ستاره تبدیل کنند. اما یافتن بهترین بسته حوله همیشه کار آسانی نیست. با هزاران گزینه مواد و اندازه در بازار، طبیعی است که احساس غرق شدن و گم شدن کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت روز پارچه حوله ای نوزاد در ایران - holeirani

وقتی صحبت از انتخاب بین انواع مختلف حوله می شود، معمولاً مهم ترین عامل جذب آن است. به همین دلیل است که انتخاب بهترین مواد حوله بسیار مهم است. به عنوان مثال، پنبه و ابریشم مصنوعی جذب کننده ترین پارچه ها هستند. اگر نرمی در اولویت است، حوله های حمام ساخته شده از بامبو را در نظر بگیرید. حوله‌ حمام تن پوش پنبه‌ای میکروفیبر و بافت تخت برای مسافران و کسانی که به دنبال گزینه‌ای سبک و فشرده هستند، بهترین هستند.

حوله حمام

حوله ها دارای پارچه های مختلفی هستند که بیشتر ویژگی های آنها را مشخص می کند. پنبه محبوب ترین مواد حوله ای است. اما همه حوله های نخی یکسان ساخته نمی شوند. پنبه ترکی و مصری با کیفیت بالا بهترین، نرم ترین و جاذب ترین حوله ها را تولید می کند. حوله‌های نخی چه برای خود یا حمام مهمان‌تان به آن‌ها نیاز داشته باشید، حوله‌های نخی چند کاره هستند و برای استفاده روزمره ایده‌آل هستند.

 

و در مورد نرمی، حوله‌های بامبو به دلیل نرمی طبیعی مواد به یک عنصر اصلی در حمام تبدیل شده‌اند. به عنوان مثال، حوله های کودک اغلب از بامبو ساخته می شوند. برخی از افراد مواد را ترجیح می دهند زیرا پایدارتر نیز هستند. حوله های بامبو همچنین می توانند ضد میکروبی باشند، بنابراین اگر حمام شما پنجره یا تهویه خوبی ندارد، بهترین گزینه هستند.

حوله کتان

مسافران و علاقه مندان به ورزش معمولا به سراغ حوله های میکروفیبر می روند. نه تنها سریع خشک می شوند و جذب می شوند، بلکه برخی از آنها ضد میکروبی هستند و نسبت به حوله های معمولی فضای کمتری را اشغال می کنند. سایر الیاف مصنوعی پارچه نخی که اغلب برای ساخت حوله های حمام استفاده می شوند عبارتند از: نایلون، ابریشم مصنوعی و پلی استر. آنها معمولاً با پنبه ترکیب می شوند که آنها را نرم تر و نرم تر می کند. در حالی که این نوع حوله ها محکم و ماندگار هستند، به اندازه حوله های 100 درصد پنبه جاذب نیستند.

خرید و قیمت حوله دستباف کتان ضخیم (نخ دولا) از غرفه حوله دست بافت سرمه | باسلام

پارچه کودری

کتانی پارچه دیگری برای قرار دادن روی رادار شما است. از گیاهان کتان تهیه می شود و کاملاً محکم است. در حالی که حوله های کتان ممکن است بسیار نازک تر از حوله های نخی به نظر برسند، کتان در واقع جذب بیشتری از پنبه دارد. به همین دلیل است که کتان پارچه‌ای بسیار عالی (و شیک!) برای حوله‌های دستی می‌سازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما