لیست قیمت و فروش انواع پارچه حریر ساده قیمت درب کارخانه

پارچه حریر ساده نوعی پارچه ابریشمی مخصوصاً نرم، شفاف و روان برای روسری های با کیفیت است.
این ماده  تصفیه شده، بسیار کمیاب و گران قیمت که برای مناسبت های خاص مانند لباس شب یا عروسی استفاده می شود.
در چند دهه اول 1900، ابریشم در ایالات متحده تولید نسبتاً گسترده ای داشت و تولید کنندگان این پارچه در آمریکا شروع به نشان دادن علاقه خود به جایگزینی ابریشم با مواد دیگری برای تولید  انواع پارچه ها کردند، که حریر نیز از این قاعده مستنا نماند.

پارچه حریر ساده چیست؟

پارچه حریر ساده چیست؟

پارچه حریر در قرن هفدهم به اروپا معرفی شد و سپس در قرن هجدهم در فرانسه محبوب شد، جایی که به ویژه برای طرح‌های گلدوزی، لباس یا حجاب مورد استقبال قرار گرفت.
پارچه حریر ساده را می‌توان در الیاف مختلفی مانند پنبه، پشم، ابریشم، ویسکوز یا الیاف مصنوعی درست کرد، زیرا نخ‌های بسیار ظریف آن چندان محکم نیستند تا ظاهری سبک و شفاف به آن بدهند.
تولید پنبه به طور مشابه تأثیر منفی قابل توجهی بر محیط زیست ندارد.

از اولین روزهای کشت پنبه و تولید پارچه نخی، الیاف مصنوعی پتو به دلیل خنکی و سبکی استثنایی آن مورد توجه بوده است.
در برخی موارد، ممکن است از مواد سمی برای سفید کردن یا تمیز کردن پنبه استفاده شود، اما تولید دانه‌های پنبه برای ساخت این نوع پارچه، عموماً فرآیندی غیرسمی و سازگار با محیط‌زیست است.
علاوه بر این، پنبه زیست تخریب پذیر است و تولید این پارچه شامل اقدامات پایدار است.
با این حال، برخی از پارچه های حریر  از ابریشم مصنوعی ساخته شده است و این ماده به طور قابل توجهی برای محیط زیست مضر است.
در حالی که ریون تا حدودی بیشتر از پارچه های مصنوعی مانند پلی استر یا نایلون تجزیه پذیرتر است، مواد شیمیایی مورد استفاده برای ساخت این منسوجات نیمه مصنوعی بسیار سمی هستند و ممکن است به کارگران یا اکوسیستم های اطراف کارخانه های ریون آسیب برسانند.

برای تمیز کردن الیاف مصنوعی گلستان مخملی بهتر است از شوینده های مایع استفاده کنید.
در حالی که هنوز بیشتر پارچه حریر ساده امروزی هنوز از پلی استر ساخته می شود، تولید کنندگان این ماده شفاف و جذاب نیز سعی کرده اند از ابریشم مصنوعی برای تولید پارچه ابریشمی استفاده کنند.
در برخی موارد، ممکن است از پنبه نیز استفاده شود، اما این ماده مستعد قرص و نسبتاً ظریف به اندازه بسیاری از مواد مصنوعی یا نیمه مصنوعی دیگر برای نوعی پارچه ابریشمی مناسب نیست.

نکات بیشتر برای خرید

نکات بیشتر برای خرید پارچه حریر ساده

خوب است بدانید  پارچه های حریر از هر نوعی که باشند ابریشمی و غیر ابریشمی هرگز به تنهایی پوشیده نمی شود، بلکه روی پارچه دیگری قرار می گیرد زیرا بسیار شفاف است.
روسری های حریر بسیارلوکس  زنانه و دستمال گردن های لاکچری مردانه همه از این پارچه ها تولید می شوند. این تولیدات لوکس و زیبا تولید شده است تا حس روانی را به لباس شما بیافزاید، چه به عنوان یک روسری ابریشمی سبک و ظریف و چه به عنوان یک روسری برای او به سبک رمانتیک و کم رنگ و چه عنوان یک لباس فاخر برای مهمانی.
نوعی پارچه ابریشمی تمایل دارد تا نوسانات بدن و تمام حرکات شما را با ظرافت دنبال کند که برای یک لباس شب، لباس ساقدوش یا لباس باله عالی خواهد بود.
تا حدودی، پارچه های حریری هنوز از ابریشم ساخته می‌شود، اما پارچه ابریشمی در حال حاضر به عنوان یک منسوجات لوکس دیده می‌شود و فقط به شکل لباس‌های ابریشمی نسبتاً گران قیمت موجود است.
به دلیل روش منحصر به فردی که برای تولید آن استفاده می شود.
روش بافت به  S- و Z-twist متناوب نامیده می شود و این نام از شکل هایی گرفته شده است که نخ در ساخت این پارچه به خود می گیرد: نخ هایی که به شکل S ساخته می شوند با نخ بافته می شوند.
شکل Z، که منجر به پارچه‌ای کمی چروکیده می‌شود که خاصیت ارتجاعی بیشتری را تسهیل می‌کند و ظاهر بافت‌دارتری ایجاد می‌کند.
این روش بافت نیز به نوعی پارچه حریر احساس نسبتاً محکمی می دهد.

آیا پارچه های حریر قابل شستشو با ماشین لباسشویی است؟

بستگی به نوع موسلین دارد. بیشتر پارچه های مصنوعی می توانند چرخه ملایم ماشین لباسشویی را بدون آسیب تحمل کنند.
با این حال، نوعی پارچه ابریشمی باید با احتیاط خاصی رفتار شود.
اگر باید آن را با ماشین لباسشویی بشویید، لباس را به سمت بیرون بچرخانید و آن را در یک کیسه لباسشویی مطمئن قرار دهید تا آسیب کمتری به شما وارد شود.
همچنین از یک شوینده ملایم استفاده کنید.

چرا خرید عمده را باید انتخاب کرد؟

عمده فروشی، فروش اجناس به صورت عمده به خرده فروشان و مشاغل با نرخ ارزان تر است.
عمده فروش محصولات را به صورت عمده خریداری می کند، آن را به قطعات کوچک تقسیم می کند، دوباره بسته بندی می کند و به خرده فروشان می فروشد.
عمده فروش فقط اقلام خاصی را می فروشد و کمترین علاقه را به محل مغازه، بسته بندی و نمایش کالا دارد.
آنها بیشتر به کمیت علاقه دارند نه کیفیت یک محصول.
برای کسب و کار عمده فروشی، سرمایه گذاری قابل توجهی مورد نیاز است، نه تبلیغات و تبلیغات. مشتریان عمده فروشی در شهرها، شهرک ها و ایالت های مختلف پراکنده هستند.
بیشتر خریدها از طریق اعتبار به مشتریان فروخته می شود.
یک فروشگاه عمده فروشی باید مجوز فروش کالا را فقط به خرده فروش داشته باشد و معمولاً در دسترس مشتری نیست.
با این حال، اگر مشتری بخواهد محصولی را مستقیماً از عمده‌فروش خریداری کند، در مقایسه با خرده‌فروش، هزینه بیشتری دریافت می‌کند.
معمولاً یک عمده‌ فروش تنها یک محصول یا دسته‌ای از محصولات را می‌فروشد تا بتواند روی یک نوع تجارت برای کالاهای خود تمرکز کند.

صادرات انواع پارچه های حریر

همانطور که می دانید برای صادرات هر جنسی از ایران به هر کجای دنیا و هر جنسی از کشوری به کشور دیگر باید یکسری کیفیت و چارچوب ها رعایت شده باشد.
کارخانه ما با وجود بهترین تکنولوژی و بروزترین تجهیزات توانسته از لحاظ کیفیت بی‌ نظیری در امر پارچه حریر ساده به وجود بیاورد تا شما اگر طالب صادرات این پارچه به هر کجای دنیا هستید با ما در تماس بگیرید.
کارخانه ما را برای امور صادرات محصول در نظر بگیرید.
اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید با ما و کاشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما